Newsy

Pascal Brodnicki i Karol Okrasa są przyjaciółmi od ponad 10 lat

2013-12-03  |  08:45

Pascal Brodnicki i Karol Okrasa od roku występują razem w reklamie sieci Lidl, a niedawno wspólnie napisali książkę. Obaj zgodnie twierdzą, że wspólna praca idzie im tak dobrze, bo znają się i przyjaźnią od lat. I nie jest to przyjaźń na pokaz, a prawdziwa męska znajomość.

– My rzeczywiście się przyjaźnimy. Od samego początku mieliśmy jakieś wspólne tematy. Ta rozmowa między nami mam wrażenie zawsze jakoś się fajnie kleiła. To jest tak, że albo się z człowiekiem dogadujesz od samego początku i czujesz tę chemię, albo też nie. A my z Pascalem chyba się dogadujemy – mówi Karol Okrasa

 – Poznaliśmy się w 2002 albo w 2003 r. I zawsze mówiliśmy sobie, że kiedyś będziemy pracować razem. I nadszedł ten dzień i teraz to jest praca, ale też super przyjaźń – dodaje Pascal Brodnicki.

Panowie zgodnie przyznają, że zawsze mogą na siebie liczyć, ale też ich przyjaźń jest typowo męska, nierzadko szorstka.

– Jesteśmy cukiernikami, więc nie słodzimy sobie, bo by nas zemdliło – mówi Karol Okrasa. – Na tym polega też przyjaźń, że my potrafimy sobie absolutnie wszystko powiedzieć, niezależnie od tego, czy drugiej osobie to się podoba czy nie.

Pascal Brodnicki dodaje, że obaj lubią sobie też dokuczyć, powygłupiać się.

– Śmieję się z niego, on się śmieje ze mnie, robimy sobie taki psikus czasami – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Pascal Brodnicki.

Kucharze od roku są twarzami kampanii reklamowej sieci sklepów Lidl. Niedawno firma przedłużyła im umowę współpracy. W ramach kampanii rozda też milion książek kucharskich pt: "Pascal kontra Okrasa".

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.