Newsy

Pascal Brodnicki i Karol Okrasa są przyjaciółmi od ponad 10 lat

2013-12-03  |  08:45

Pascal Brodnicki i Karol Okrasa od roku występują razem w reklamie sieci Lidl, a niedawno wspólnie napisali książkę. Obaj zgodnie twierdzą, że wspólna praca idzie im tak dobrze, bo znają się i przyjaźnią od lat. I nie jest to przyjaźń na pokaz, a prawdziwa męska znajomość.

– My rzeczywiście się przyjaźnimy. Od samego początku mieliśmy jakieś wspólne tematy. Ta rozmowa między nami mam wrażenie zawsze jakoś się fajnie kleiła. To jest tak, że albo się z człowiekiem dogadujesz od samego początku i czujesz tę chemię, albo też nie. A my z Pascalem chyba się dogadujemy – mówi Karol Okrasa

 – Poznaliśmy się w 2002 albo w 2003 r. I zawsze mówiliśmy sobie, że kiedyś będziemy pracować razem. I nadszedł ten dzień i teraz to jest praca, ale też super przyjaźń – dodaje Pascal Brodnicki.

Panowie zgodnie przyznają, że zawsze mogą na siebie liczyć, ale też ich przyjaźń jest typowo męska, nierzadko szorstka.

– Jesteśmy cukiernikami, więc nie słodzimy sobie, bo by nas zemdliło – mówi Karol Okrasa. – Na tym polega też przyjaźń, że my potrafimy sobie absolutnie wszystko powiedzieć, niezależnie od tego, czy drugiej osobie to się podoba czy nie.

Pascal Brodnicki dodaje, że obaj lubią sobie też dokuczyć, powygłupiać się.

– Śmieję się z niego, on się śmieje ze mnie, robimy sobie taki psikus czasami – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Pascal Brodnicki.

Kucharze od roku są twarzami kampanii reklamowej sieci sklepów Lidl. Niedawno firma przedłużyła im umowę współpracy. W ramach kampanii rozda też milion książek kucharskich pt: "Pascal kontra Okrasa".

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.