Newsy

Patricia Kazadi: Kobiety w biznesie mają trudniej. Trudno nam zapanować nad testosteronem współpracowników

2016-05-05  |  07:15

Zdaniem Patricii Kazadi kobietom jest znacznie trudniej osiągnąć sukces w biznesie. Twierdzi też, że świat ten wciąż zdominowany jest przez mężczyzn. Prezenterka podziwia wszystkie kobiety, którym udało się tego dokonać, a do jej największych idolek należą Monika Olejnik, Ewa Minge i Teresa Rosati.

Według Patricii Kazadi człowiek sukcesu to osoba, która konsekwentnie dąży do realizacji swoich planów i marzeń, a wszelkie osiągnięcia zawdzięcza ciężkiej pracy. Artystka twierdzi, że pracowici, ambitni i obdarzeni pasją ludzie są dla niej ogromnym źródłem inspiracji. Imponują jej zwłaszcza odnoszące sukcesy kobiety, nie tylko w branży artystycznej, lecz także w biznesie.

– Jeżeli uda się jakiejś kobiecie osiągnąć ogromny sukces w biznesie czy w show-biznesie, to ja to zawsze bardzo podziwiam, popieram i trzymam się z kobietami silnie – mówi Patricia Kazadi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem artystki kobietom jest jednak znacznie trudniej osiągnąć sukces w biznesie niż mężczyznom. Zrealizowanie zamierzonego celu może ułatwiać posiadanie dobrze dobranej ekipy współpracowników.

– Trudniej nam jest zapanować nad testosteronem naszych pracowników czy współpracowników, a umówmy się, że w biznesie mężczyźni stanowią dużo większą część – mówi Patricia Kazadi.

Gwiazda programu „You Can Dance – Po Prostu Tańcz” twierdzi, że podziwia wiele kobiet, którym w Polsce udało się osiągnąć sukces. Do grupy tej należą przede wszystkim kobiety pracujące w show-biznesie, przedstawicielki starszego pokolenia, które często musiały pokonać wiele przeszkód, aby zrealizować plany i marzenia zawodowe.

– Teresa Rosati, Ewa Minge, Monika Olejnik, to są osoby, które postanowiły osiągnąć cel bez względu na wszystko, co było dookoła w czasach, kiedy też nie było zawsze łatwo. Bardzo mi to imponuje – podkreśla Patricia Kazadi.

Prezenterka twierdzi też, że od lat wciela w życie zasadę „girl power” odnoszącą się do kobiecej siły, niezależności i pewności siebie.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.