Mówi: | Patricia Kazadi |
Funkcja: | prezenterka |
Patricia Kazadi: Kobiety w biznesie mają trudniej. Trudno nam zapanować nad testosteronem współpracowników
Zdaniem Patricii Kazadi kobietom jest znacznie trudniej osiągnąć sukces w biznesie. Twierdzi też, że świat ten wciąż zdominowany jest przez mężczyzn. Prezenterka podziwia wszystkie kobiety, którym udało się tego dokonać, a do jej największych idolek należą Monika Olejnik, Ewa Minge i Teresa Rosati.
Według Patricii Kazadi człowiek sukcesu to osoba, która konsekwentnie dąży do realizacji swoich planów i marzeń, a wszelkie osiągnięcia zawdzięcza ciężkiej pracy. Artystka twierdzi, że pracowici, ambitni i obdarzeni pasją ludzie są dla niej ogromnym źródłem inspiracji. Imponują jej zwłaszcza odnoszące sukcesy kobiety, nie tylko w branży artystycznej, lecz także w biznesie.
– Jeżeli uda się jakiejś kobiecie osiągnąć ogromny sukces w biznesie czy w show-biznesie, to ja to zawsze bardzo podziwiam, popieram i trzymam się z kobietami silnie – mówi Patricia Kazadi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zdaniem artystki kobietom jest jednak znacznie trudniej osiągnąć sukces w biznesie niż mężczyznom. Zrealizowanie zamierzonego celu może ułatwiać posiadanie dobrze dobranej ekipy współpracowników.
– Trudniej nam jest zapanować nad testosteronem naszych pracowników czy współpracowników, a umówmy się, że w biznesie mężczyźni stanowią dużo większą część – mówi Patricia Kazadi.
Gwiazda programu „You Can Dance – Po Prostu Tańcz” twierdzi, że podziwia wiele kobiet, którym w Polsce udało się osiągnąć sukces. Do grupy tej należą przede wszystkim kobiety pracujące w show-biznesie, przedstawicielki starszego pokolenia, które często musiały pokonać wiele przeszkód, aby zrealizować plany i marzenia zawodowe.
– Teresa Rosati, Ewa Minge, Monika Olejnik, to są osoby, które postanowiły osiągnąć cel bez względu na wszystko, co było dookoła w czasach, kiedy też nie było zawsze łatwo. Bardzo mi to imponuje – podkreśla Patricia Kazadi.
Prezenterka twierdzi też, że od lat wciela w życie zasadę „girl power” odnoszącą się do kobiecej siły, niezależności i pewności siebie.
Czytaj także
- 2025-05-07: Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci
- 2025-04-02: Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia
- 2025-03-07: Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-06: Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
- 2025-02-25: Wzrost udziału kobiet we władzach spółek z WIG140 rozczarowująco niski. Co piąta firma ma zarząd i radę nadzorczą w męskim składzie
- 2025-03-26: Brak różnorodności szkodzi firmom. Nowa dyrektywa może je skłonić do zmiany podejścia
- 2024-12-11: Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
- 2025-01-08: Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.