Newsy

Patricia Kazadi: Teraz każdy robi zdjęcia, selfie, żyjemy na Instagramie. W programie „Perfect Picture” połączę pracę z pasją fotografowania

2022-08-31  |  06:26

Prezenterka zapewnia, że doskonale odnalazła się w programie „Perfect Picture”, bo również i ona prywatnie uwielbia robić zdjęcia. Tym razem w wyjątkową podróż po świecie fotografii zabierze osiem osób ze świata telewizji, mody, muzyki i sportu. Na co dzień same stają one przed obiektywem aparatu, teraz znajdą się po drugiej stronie i będą miały okazję sprawdzić swoje umiejętności także w trudnych, wymagających nie lada poświęcenia warunkach. Po krótkiej przerwie Patricia Kazadi wraca do aktywności zawodowej. Nagrywa teledysk do nowego singla i przygotowuje projekty skierowane do kobiet.

Prezenterka wierzy, że nowy format, który w październiku pojawi się na antenie TVN7, spodoba się widzom, bo będą mogli w nim znaleźć garść wartościowych porad, z których sami skorzystają.

– Myślę, że będzie to intrygujący format dla wszystkich, którzy kochają sztukę, piękne zdjęcia, fotografię. Nie tylko będziecie obserwatorami, ale też będziecie mogli się wiele nauczyć. A teraz każdy robi zdjęcia, robimy selfie, żyjemy na Instagramie, jesteśmy cały czas wokół tego tematu, więc myślę, że to jest temat bardzo na czasie – mówi agencji Newseria Lifestyle Patricia Kazadi.

Choć teraz coraz częściej telefon, który cały czas jest jest pod ręką, zastępuje aparat fotograficzny, a aplikacja z filtrami profesjonalną postprodukcję, to uczestnicy programu – gwiazdy show biznesu – przekonają się, że ustawienie właściwego kadru i odpowiednie światło to zdecydowanie za mało, by zrobić idealne zdjęcie. Trzeba bowiem włożyć w to również serce i emocje.

– Mamy wspaniałych uczestników, niesamowicie zaangażowanych i ambitnych, którzy chcą zrealizować jak najlepiej powierzone im zadanie, a zadaniem jest zrobienie najlepszego, najpiękniejszego zdjęcia. A prace oceniać będą znani i cenieni na całym świecie fotografowie z różnych dziedzin fotografii. W każdym odcinku będzie inny ekspert – mówi Patricia Kazadi.

Perfekcyjnych kadrów do zdjęć uczestnicy programu będą szukać w całej Polsce. Nie zabraknie ekstremalnych wyzwań i przeróżnych przygód. Patricia Kazadi będzie nie tylko gospodynią tego formatu, ale także przy okazji będzie doskonaliła swój warsztat fotograficzny.

– Ja też strasznie lubię robić zdjęcia i mam nawet swój profil na Instagramie @kazadi_photography, gdzie wrzucam tylko zdjęcia, nie siebie, tylko innych ludzi. Bardzo lubię wydobywać piękno, szczególnie z osób, które nie do końca zdają sobie sprawę tego, że są piękne, a przecież wszyscy jesteśmy piękni. Ale lubię również robić zdjęcia widoczków. Po prostu kieruję się moim smakiem, co nie znaczy, że robię to dobrze. Nie jestem profesjonalistą absolutnie, natomiast teraz będąc na zdjęciach do programu, próbuję poduczyć się czegoś fajnego – mówi.

Prezenterka podkreśla, że program idealnie wpisał się w jej pasję. Zawsze bowiem ma przy sobie telefon i robi nim setki zdjęć, by zatrzymać w kadrze ludzkie emocje, niebanalne historie i piękne widoki.

– Zwykle robię zdjęcia na telefonie, bo to jest szybciej i od razu na Instagram leci. Mało tego, te zdjęcia na Instagram czasami lepiej się sprawdzają z telefonu, bo są w pionie. Ale lubię też robić zdjęcia profesjonalnym aparatem, aparatem z filmem, który potem wywołuję, bo nawet nie pamiętam pewnych rzeczy, które sfotografowałam, i potem jest fajna niespodzianka, jak wywołujesz film – mówi.

Patricia Kazadi zdradza, że szykuje również dla swoich fanów niespodzianki muzyczne. Fani jej umiejętności wokalnych już nie mogą się doczekać kolejnego singla. Poprzedni utwór artystki pt. „Natural” miał swoją premierę pod koniec wrześnie ubiegłego roku.

– We wrześniu wracam na plan zdjęciowy i będę realizować teledysk do kolejnego singla. Kieruję go zdecydowanie do osób, które zakochały się kiedyś bez wzajemności, tyle mogę zdradzić. Ten singiel jest zapowiedzią epki, natomiast być może w przyszłości longplay, zobaczymy. Bardzo kocham muzykę i to jest moja największa pasja. Cieszę się więc, że mogę obcować ze sztuką i moje projekty fajnie się łączą – podkreśla prezenterka.

Poza nowym programem i singlem Patricia Kazadi będzie również realizować projekty prospołeczne.

– Wracam pełną parą, bo szykuję kolejne projekty, również takie związane z kobietami, prospołeczne, chcę kontynuować cała pracę, którą wykonuję w kwestii walki z body shamingiem, z ageizmem, z mom shamingiem, uświadamianiem, jak ważne jest zdrowie psychiczne, więc dalej się realizuję na tym polu – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.