Mówi: | Paweł Małaszyński |
Funkcja: | aktor |
Paweł Małaszyński: Nigdy nie miałem na pieńku z sąsiadami. Zresztą jak mieszkamy w jednym bloku, to fajnie trzymać się razem i wspierać
Aktor zapewnia, że nie utrzymuje dystansu w relacjach sąsiedzkich i zawsze stara się znaleźć czas dla ludzi, którzy mieszkają w jego bloku, choćby na krótką rozmowę. Nie gwiazdorzy i nie zamyka się przed nimi w czterech ścianach, ale chętnie opowiada im o swoich projektach zawodowych. Paweł Małaszyński podkreśla również, że bardzo ceni sobie i pielęgnuje znajomości zawarte kilka dekad temu w Białymstoku, gdzie się wychowywał.
– Ja mam bardzo dobre relacje sąsiedzkie, uwielbiam swoich sąsiadów. Nigdy nie byłem w takiej sytuacji, że miałbym na pieńku z jakimś sąsiadem, absolutnie. Zresztą mieszkamy wszyscy w jednym bloku, w jednym domostwie, więc raczej fajnie trzymać się razem i wspierać siebie nawzajem – mówi agencji Newseria Lifestyle Paweł Małaszyński.
Aktor zapewnia, że nie unika swoich sąsiadów i kontaktów z nimi. Zawsze znajdzie czas na chwilę rozmowy, wymianę spostrzeżeń czy pomoc w nagłej potrzebie. Chętnie też zdradza im kulisy swojego zawodu i dzieli się ciekawostkami, których nie widać na ekranie.
– Jak pierwszy raz się tam wprowadziłem, to cały wieczór spędziłem właściwie na opowiadaniu, jak to jest w tym moim zawodzie, jak to wygląda. Było dużo pytań, ale ja lubię rozmawiać na takie tematy, nie jestem zamknięty, bo wiem, że ludzi interesuje, jak to jest z tej drugiej strony. Często też są zaskoczeni, że to nie wygląda tak, jak to czasami opisuje czy wręcz ubarwia kolorowa prasa – mówi.
W większych miastach przeszkodą w budowaniu relacji społecznych jest szybkie tempo życia, które powoduje, że nawet ci, którzy mieszkają w jednym budynku, drzwi w drzwi, rzadko się ze sobą widują. Tradycją w jego bloku stały się więc regularne spotkania integracyjne.
– W miejscu, w którym teraz mieszkam w Warszawie, na Ochocie, mamy też taką tradycję, że zawsze co roku nasi sąsiedzi z parteru robią wigilię i zawsze my się na tej wigilii spotykamy – mówi.
Na podstawie swoich doświadczeń Paweł Małaszyński zdążył się już przekonać, że dobre relacje z sąsiadami mają istotny wpływ na nasze zadowolenie z życia w danym miejscu.
– Pamiętam, że wszędzie, gdzie mieszkałem, to zawsze była jakaś wspólnota i zawsze mogliśmy liczyć na naszych sąsiadów. Do tej pory się przyjaźnimy z moimi sąsiadami, którzy mieszkali w moim bloku w Białymstoku. Znamy się chyba od piątego roku życia, już mamy dzieci, rodziny i nadal utrzymujemy kontakty. Akurat też się tak zdarzyło, że nasi sąsiedzi, z którymi kiedyś bawiliśmy się na podwórku, teraz mieszkają w Warszawie, więc od czasu do czasu też się z nimi spotykamy. Więc dla mnie takie relacje są bardzo ważne. Oczywiście nie wiem, jak oni na to patrzą, ale ja z tych relacji jestem bardzo zadowolony – mówi aktor.
Relacje sąsiedzkie są także głównym motywem spektaklu „Barabuum!” wyreżyserowanego przez Artura Barcisia. Sztuka przedstawia perypetie dwóch par. Paweł Małaszyński partneruje Jowicie Budnik, a za ścianą mieszkają Katarzyna Wajda i Marcin Korcz.
– My jesteśmy zainteresowani życiem Marcina i Kasi, oni naszym nie za bardzo, ale nocami im bardzo przeszkadzamy. Zresztą my jesteśmy nimi bardzo zainteresowani nie tylko jako naszymi sąsiadami, ale też jako obiektami seksualnymi. Ale oprócz tej całej otoczki seksualnej kryje się za tym coś głębszego, naprawdę fajnego i Artur Barciś, reżyser nasz, bardzo fajnie to wszystko powyciągał – mówi.
Spektakl można oglądać na scenie Małej Warszawy, a także w wybranych domach kultury i salach widowiskowych w Zamościu, Wrocławiu, Poznaniu, Toruniu i Bydgoszczy.
Czytaj także
- 2024-11-14: Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
- 2024-09-25: Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej
- 2024-09-16: Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać
- 2024-09-11: Dobrostan psychiczny młodych się pogarsza. Krytycznie oceniają swoje relacje szkolne
- 2024-08-28: Listopadowe wybory w USA mogą się przełożyć na dalszy przebieg wojny w Ukrainie. Możliwy też wpływ na kampanię prezydencką w Polsce
- 2024-11-08: Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej
- 2024-10-22: Cezary Pazura: Jako reżyser filmu „Weekend” dostałem manto od branży i spokorniałem. Ale chętnie bym jeszcze raz stanął za kamerą
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-07-29: Młodym singlom coraz bardziej podoba się życie w pojedynkę. Znacząca zmiana w ciągu dekady
- 2024-07-12: Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.