Newsy

Piotr Kupicha: wszystkie moje dzieci odziedziczyły po mnie talent muzyczny

2016-06-07  |  06:50

Zdaniem Piotra Kupichy bardzo trudno jest pogodzić rolę ojca z karierą muzyka. Wokalista jest zwolennikiem oddzielania życia rodzinnego od zawodowego, dlatego nie zabiera dzieci na koncerty. Uważa jednak, że wszystkie odziedziczyły po nim talent muzyczny. Zdolności do śpiewu widzi nawet u 2-letniej córeczki. 

Piotr Kupicha jest ojcem trójki dzieci: 11-letniego Pawła i 7-letniego Adama z małżeństwa z Agatą Fręś, oraz 2-letniej Jagody ze związku z modelką Eweliną Sienicką. Wokalista twierdzi, że wszystkie jego dzieci odziedziczyły po nim talent muzyczny. Zamiłowanie do muzykowania dostrzega nawet u córeczki.

– Talent muzyczny rzeczywiście jest przekazywany w genach i to u każdego dzieciaka widać, że śpiewa, że jest muzykalny. Od piosenek z Elsą poprzez poważniejszą muzyczną literaturę u mojej starszyzny – mówi Piotr Kupicha agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem wokalisty pogodzenie roli ojca i muzyka jest niezwykle trudne. Rodzicielstwo utrudnia przede wszystkim fakt, że muzycy sporą część roku spędzają z dala domu. Zespół Feel, którego liderem Kupicha jest od ponad 10 lat, gra kilkadziesiąt koncertów rocznie w rekordowym 2008 roku wystąpili na żywo 240 razy.

– To jest najzwyczajniej w świecie trudno pogodzić, bo ja też staram się trzymać w garści cały zespół, jest to dosyć wymagające, nawet na tak małym rynku jak polski – mówi Piotr Kupicha.

Mimo to muzyk jest zwolennikiem oddzielania życia rodzinnego od zawodowego. Dlatego w przeciwieństwie do wielu polskich artystów nie zabiera dzieci na koncerty. Twierdzi, że nauczyło go tego wieloletnie doświadczenie w pracy muzyka.

– Nie należy mieszać tych dwóch rzeczy – granie to granie, a tam, gdzie wracasz, to dom – mówi Piotr Kupicha.

Wkrótce zespół Feel wyruszy w kolejną trasę koncertową, tym razem z okazji obchodzonego w tym roku 10-lecia istnienia grupy. Niedługo zostanie wydany jubileuszowy album „Feel The Best”, na którym znajdzie się kilka nowych kawałków oraz największe hity zespołu.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.