Newsy

Piotr Kupicha: wszystkie moje dzieci odziedziczyły po mnie talent muzyczny

2016-06-07  |  06:50

Zdaniem Piotra Kupichy bardzo trudno jest pogodzić rolę ojca z karierą muzyka. Wokalista jest zwolennikiem oddzielania życia rodzinnego od zawodowego, dlatego nie zabiera dzieci na koncerty. Uważa jednak, że wszystkie odziedziczyły po nim talent muzyczny. Zdolności do śpiewu widzi nawet u 2-letniej córeczki. 

Piotr Kupicha jest ojcem trójki dzieci: 11-letniego Pawła i 7-letniego Adama z małżeństwa z Agatą Fręś, oraz 2-letniej Jagody ze związku z modelką Eweliną Sienicką. Wokalista twierdzi, że wszystkie jego dzieci odziedziczyły po nim talent muzyczny. Zamiłowanie do muzykowania dostrzega nawet u córeczki.

– Talent muzyczny rzeczywiście jest przekazywany w genach i to u każdego dzieciaka widać, że śpiewa, że jest muzykalny. Od piosenek z Elsą poprzez poważniejszą muzyczną literaturę u mojej starszyzny – mówi Piotr Kupicha agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem wokalisty pogodzenie roli ojca i muzyka jest niezwykle trudne. Rodzicielstwo utrudnia przede wszystkim fakt, że muzycy sporą część roku spędzają z dala domu. Zespół Feel, którego liderem Kupicha jest od ponad 10 lat, gra kilkadziesiąt koncertów rocznie w rekordowym 2008 roku wystąpili na żywo 240 razy.

– To jest najzwyczajniej w świecie trudno pogodzić, bo ja też staram się trzymać w garści cały zespół, jest to dosyć wymagające, nawet na tak małym rynku jak polski – mówi Piotr Kupicha.

Mimo to muzyk jest zwolennikiem oddzielania życia rodzinnego od zawodowego. Dlatego w przeciwieństwie do wielu polskich artystów nie zabiera dzieci na koncerty. Twierdzi, że nauczyło go tego wieloletnie doświadczenie w pracy muzyka.

– Nie należy mieszać tych dwóch rzeczy – granie to granie, a tam, gdzie wracasz, to dom – mówi Piotr Kupicha.

Wkrótce zespół Feel wyruszy w kolejną trasę koncertową, tym razem z okazji obchodzonego w tym roku 10-lecia istnienia grupy. Niedługo zostanie wydany jubileuszowy album „Feel The Best”, na którym znajdzie się kilka nowych kawałków oraz największe hity zespołu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.