Mówi: | Piotr Kupicha |
Funkcja: | wokalista, lider zespołu Feel |
Piotr Kupicha: wszystkie moje dzieci odziedziczyły po mnie talent muzyczny
Zdaniem Piotra Kupichy bardzo trudno jest pogodzić rolę ojca z karierą muzyka. Wokalista jest zwolennikiem oddzielania życia rodzinnego od zawodowego, dlatego nie zabiera dzieci na koncerty. Uważa jednak, że wszystkie odziedziczyły po nim talent muzyczny. Zdolności do śpiewu widzi nawet u 2-letniej córeczki.
Piotr Kupicha jest ojcem trójki dzieci: 11-letniego Pawła i 7-letniego Adama z małżeństwa z Agatą Fręś, oraz 2-letniej Jagody ze związku z modelką Eweliną Sienicką. Wokalista twierdzi, że wszystkie jego dzieci odziedziczyły po nim talent muzyczny. Zamiłowanie do muzykowania dostrzega nawet u córeczki.
– Talent muzyczny rzeczywiście jest przekazywany w genach i to u każdego dzieciaka widać, że śpiewa, że jest muzykalny. Od piosenek z Elsą poprzez poważniejszą muzyczną literaturę u mojej starszyzny – mówi Piotr Kupicha agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zdaniem wokalisty pogodzenie roli ojca i muzyka jest niezwykle trudne. Rodzicielstwo utrudnia przede wszystkim fakt, że muzycy sporą część roku spędzają z dala domu. Zespół Feel, którego liderem Kupicha jest od ponad 10 lat, gra kilkadziesiąt koncertów rocznie – w rekordowym 2008 roku wystąpili na żywo 240 razy.
– To jest najzwyczajniej w świecie trudno pogodzić, bo ja też staram się trzymać w garści cały zespół, jest to dosyć wymagające, nawet na tak małym rynku jak polski – mówi Piotr Kupicha.
Mimo to muzyk jest zwolennikiem oddzielania życia rodzinnego od zawodowego. Dlatego w przeciwieństwie do wielu polskich artystów nie zabiera dzieci na koncerty. Twierdzi, że nauczyło go tego wieloletnie doświadczenie w pracy muzyka.
– Nie należy mieszać tych dwóch rzeczy – granie to granie, a tam, gdzie wracasz, to dom – mówi Piotr Kupicha.
Wkrótce zespół Feel wyruszy w kolejną trasę koncertową, tym razem z okazji obchodzonego w tym roku 10-lecia istnienia grupy. Niedługo zostanie wydany jubileuszowy album „Feel The Best”, na którym znajdzie się kilka nowych kawałków oraz największe hity zespołu.
Czytaj także
- 2025-06-05: Już pięciolatki interesują się pieniędzmi. Wakacje to dobry moment na edukację finansową
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2025-05-19: Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-05-23: Maciej Rock: Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne
- 2025-05-29: Stabilność zatrudnienia jedną z najważniejszych kwestii dla pokolenia Z. Nie chodzi jednak o wieloletnią pracę na etacie
- 2025-05-06: Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań
- 2025-04-08: Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów
- 2025-05-09: Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
- 2025-03-27: Powstanie europejska strategia dotycząca zdrowia psychicznego młodych. Kraje łączą siły, by chronić ich przed cyberzagrożeniami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.