Newsy

Piotr Rubik zakłada szkołę muzyczną

2014-01-08  |  07:50

Muzyk i kompozytor Piotr Rubik postanowił podzielić się z innymi swoim talentem. Artysta otwiera szkołę muzyczną, która będzie się zajmować edukacją muzyczną najmłodszych. Do swoich planów podchodzi jednak z dystansem i rozwagą.

– Zaczniemy ostrożnie, bo najprawdopodobniej od przedszkola muzycznego, czyli od małych dzieci. Szkoła już jest wstępnie zarejestrowana. W tej chwili szukamy odpowiedniej lokalizacji. Mamy jedną na oku, ale jeszcze nie wiem, czy tam się uda wszystko zrobić. Jeśli się uda to przedszkole, ale również szkoła ruszy od września – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Piotr Rubik.

Najzdolniejsi podopieczni będą mieli szansę występować z kompozytorem na koncertach. Artysta nie zamierza jednak ograniczać się do edukacji muzycznej, zależy mu na tym, żeby jego uczniowie wiedzieli jak funkcjonować w skomplikowanym świecie show-biznesu.

Jako producent muzyczny Piotr Rubik zrealizował ponad 30 albumów, między innymi dla Michała Bajora czy Małgorzaty Walewskiej. Jego pierwszym dużym przebojem był „Dotyk” śpiewany przez Edytę Górniak. Rubik jest nie tylko twórcą pop, lecz także kompozytorem muzyki filmowej i teatralnej. Największą popularność przyniosły mu wielkie formy wokalno-instrumentalne, takie jak oratoria „Tu es Petrus” czy „Psałterz wrześniowy”. Prywatnie mąż Agaty Paskudzkiej, z którą ma dwie córki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.