Mówi: | Pjotr Górski |
Funkcja: | projektant mody, zwycięzca programu „Projektanci na start” |
Pjotr Górski, zwycięzca programu „Projektanci na start”: dla mnie Maciej Zień to mistrz marketingu
Dla Pjotra Górskiego niezwykle ważne były motywujące słowa obecnego na finale programu Macieja Zienia. Uznanie projektanta dodało mu sił i wiary w siebie, bo od lat Zień jest autorytetem Górskiego.
– Maćka poznałem kilka ładnych lat temu, byłem gościem w Królikarni na jego 10-leciu. Myślę, że trzeba nauczyć się wielkiej pokory do tej osoby i patrzeć na niego przede wszystkim przez pryzmat tego, co osiąga. Dla mnie jest to mistrz marketingu, jest absolutnym geniuszem w tej kwestii i Zień jest w tym momencie marką, ogromną polską marką, z którą należy się liczyć i respektować. Dla mnie absolutnie zawsze będzie autorytetem – mówi agencji Newseria Lifestyle Pjotr Górski.
Zwycięzca programu „Projektanci na start” uświadomił sobie, jak wielki sukces odniósł, dopiero w momencie powitania, które urządziła mu rodzina po zwycięstwie.
– Cała rodzina mnie powitała czerwonym dywanem z krepiny, confetti, balonami, babcia trzymała transparenty „Witaj Zwycięzco!”. Dopiero wtedy chyba pozwoliłem sobie na to, żeby samemu powiedzieć o sobie, że jestem projektantem – wyznał Piotr Górski.
Obecnie zwycięzca programu „Projektanci na start” skupia się na tworzeniu kolekcji, którą dzięki wygranej zaprezentuje podczas najbliższej edycji Fashion Week w Łodzi. Nie zabraknie w niej czerni, którą Pjotr Górski uwielbia i z którą chce być kojarzony.
Kolekcja będzie utrzymana w stylu motocyklowym. Jak przekonuje Pjotr Górski, jego ubrania sprawdzą się w różnych stylizacjach.
– Myślę, że nawet, jeżeli potencjalnie klientka czy klient nie ubiera się w takim stylu, to mimo wszystko w lato, na wieczór, spokojnie do kwiecistej sukienki dziewczyna może założyć bikerową skórę – mówi Pjotr Górski.
Program „Projektanci na start”, który wyemitowała stacja FOX Life, był szansą dla młodych projektantów, których marzeniem jest zaistnieć na rynku modowym. W starciu najlepszy okazał się Pjotr Górski. Dzięki temu młody projektant zaprezentuje swoją kolekcję podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi, weźmie udział w 4-tygodniowym kursie w mediolańskim Istituto Europeo Di Design, a także otrzyma kontrakt ze sklepem Mostrami.pl oraz możliwość promocji na łamach magazynu „InStyle”.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.