Newsy

Paulina Sykut-Jeżyna: Byłam już na Mazurach, a teraz lecę do Grecji. Wszędzie ceny wzrosły, ale przecież można wybierać różne miejsca i wedle uznania planować wydatki

2024-08-13  |  05:30

Prezenterka podkreśla, że jej tegoroczne wakacje mają dwie odsłony. Cieszy się, że wraz z bliskimi udało jej się już spędzić trochę czasu na ukochanych Mazurach, a z kolei teraz udaje się do Grecji i ma nadzieję, że urlop upłynie jej pod znakiem odpoczynku, wyciszenia i ładowania akumulatorów. Paulina Sykut-Jeżyna dostrzega, że ceny wzrosły, ale podkreśla, że zawsze można wybrać takie miejsca na wakacyjny wypoczynek, gdzie ten wzrost nie będzie tak mocno odczuwalny. 

– Miałam już jeden krótki urlop. Byłam na Mazurach i było pięknie, ale właściwie bardzo chciałam wyjechać gdzieś dalej, żeby skorzystać z pięknej plaży, wyleżeć się na złocistym piasku i się zresetować, więc planujemy wyjazd do Grecji – mówi agencji Newseria Lifestyle Paulina Sykut-Jeżyna.

Prezenterka nie chce zdradzać, w której części Grecji będzie odpoczywać. Zapowiada jednak, że kiedy już będzie na miejscu, to wrażeniami i zdjęciami z tej wyprawy podzieli się ze swoimi obserwatorami na Instagramie.

– Na razie zostawię to dla siebie, zobaczycie. Pogoda będzie piękna, ale tutaj w Polsce też zapowiada się piękny koniec lata – mówi.

Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że nie ma zwyczaju odpoczywać z kalkulatorem w ręku i porównywać cen w Polsce i za granicą. Ma świadomość, że w sezonie restauratorzy, hotelarze czy sprzedawcy pamiątek chcą zarobić jak najwięcej, ale nie zamierza ich za to krytykować. Ona sama planując wakacje, wybiera takie miejsca, w których po prostu dobrze się czuje, i nie zniechęcają ją tzw. paragony grozy.

– Można wybierać różne miejsca, można też planować wydatki. My, kiedy spędzaliśmy czas na Mazurach, to i w hotelu nocowaliśmy, ale i na łódce. Rzeczywiście widać, że ceny wzrosły, jednak nie jestem specem od porównywania. W wielu kwestiach jest naprawdę duży wzrost cenowy, ale nawet nie chodzi o rachunki w restauracjach, ale czasem nawet w sklepie spożywczym w koszyku mamy tylko kilka produktów, a płaci się za nie dużo więcej niż jakiś czas temu – podsumowuje prezenterka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.