Newsy

Piotr Rogucki ma plany na najbliższe dwa lata. Na razie wybiera się na wakacje w jeleniogórskie

2014-06-26  |  07:00
Piotr Rogucki, wbrew panującemu w show-biznesie trendowi wytężonej pracy w okresie wakacyjnym, chce odpocząć od obowiązków zawodowych i wybiera się na zasłużony wypoczynek. Wokalista wraca wspomnieniami do beztroskich wakacji z dzieciństwa i obozów harcerskich, które spędzał w okolicach Jeleniej Góry. Teraz wybiera się w sentymentalną podróż właśnie na te tereny.

Na szczęście udało mi się wykroić trochę wakacji. Pewnie pojadę w jeleniogórskie, bo to są moje ulubione okolice, tam jeździłem na obozy harcerskie i jestem zaprzyjaźniony z tamtymi terenami. Jestem takiego zdania, że jeżeli ktoś nie umie sobie zorganizować wakacji, to nie umie sobie zorganizować życia. A z takim niezorganizowanym życiem jest trudno – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Piotr Rogucki, wokalista.

Rogucki przyznaje, że w ostatnich miesiącach rzucił się w wir pracy. Swój czas dzielił między koncerty z grupą Coma, przygotowywanie materiału na nową płytę i udział w jury  „Must be the music. Tylko muzyka”. Po urlopie wokalista nie zamierza zwalniać tempa.

Jeżeli chodzi o moje działania zawodowe, to tak naprawdę mam plany sięgające dwóch najbliższych lat. Konkretnie, systematycznie realizuję to, co mam zaplanowane, i efekty tej pracy na pewno będą również systematycznie się pojawiały i będzie można je obserwować – dodaje Piotr Rogucki.

Jesienią w Polsacie będzie można oglądać kolejną edycję „Must be the music. Tylko muzyka”. Piotr Rogucki ponownie zasiądzie w fotelu jurora. Wokalista nie wyklucza również współpracy z kilkoma uczestnikami talent-show. Już wiadomo, że wystąpi m.in. w teledysku zespołu Frontside.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.