Newsy

Polskie gwiazdy nie boją się pokazywać bez makijażu

2015-10-14  |  06:55
Mówi:Zosia Ślotała, stylistka

Helena Norowicz, aktorka

Katarzyna Zielińska, aktorka

Kamila Szczawińska, modelka

  • MP4
  • Publiczne pokazywanie się bez makijażu to nie problem dla polskich gwiazd. Zofia Ślotała, Katarzyna Zielińska, Helena Norowicz i Kamila Szczawińska chętnie wychodzą z domu nawet bez podkładu i tuszu do rzęs. Lubią uczucie swobody, jakie daje im naturalny wygląd.

    Większość polskich gwiazd preferuje delikatny makijaż, który nadaje twarzy dziewczęcą świeżość i wygląda bardzo naturalnie. Gwiazdy nie boją się także publicznie pokazywać bez nałożonego make-upu. Katarzyna Zielińska twierdzi, że prawie zawsze wychodzi z domu bez makijażu.

     Natomiast jak już gram serial, film czy biegnę z teatru, to już biegnę jak najszybciej do domu, więc szybko się go nie pozbywam i korzystam z tego, że mam piękny make-up – mówi Katarzyna Zielińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Aktorka twierdzi, że na co dzień stosuje jednak tylko dobry krem nawilżający. Podobnego zdania jest Zofia Ślotała, której często zdarza się wyjść z domu bez makijażu. Stylistka bardzo dba o skórę, uważa bowiem, że tylko kobiety o wypielęgnowanej cerze mogą sobie pozwolić na całkowity brak makijażu.

    – Wychodzę z założenia, że nie można dać się zwariować, dlatego bez makijażu zdarza mi się wychodzić dość często, ale można to robić pod warunkiem, że dba się bardzo o skórę mówi Zofia Ślotała.

    Zwolenniczką naturalnej urody jest także Kamila Szczawińska. Modelka twierdzi, że bardzo rzadko nosi makijaż na co dzień. Tylko gdy musi iść do pracy, podkręca rzęsy zalotką i używa maskary.

    – Nie maluję się na co dzień. Czasami mam wakacje, śmiałam się ostatnio, że miałam 2-3 miesiące w ogóle bez makijażu mówi Kamila Szczawińska.

    Również Helenie Norowicz zdarza się wychodzić z domu bez makijażu. Modelka twierdzi, że czuje się wówczas osobą anonimową i nierozpoznawalną, a to bardzo jej odpowiada.

     Oczywiście kiedy mam występ, przyjęcie albo galę, to wtedy staram się makijaż mieć na twarzy mówi Helena Norowicz.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.