Newsy

Radosław Liszewski stawia na zdrowy tryb życia. Wokalista zrzucił już kilka kilogramów na potrzeby programu „Celebrity Splash”

2015-04-01  |  06:55

Radosław Liszewski, lider zespołu Weekend, przyznaje, że w ich rodzinie sport odgrywa teraz bardzo dużą rolę, choćby ze względy na jego udział w show „Celebrity Splash”. Oboje z żoną preferują zdrowy styl życia.

Ostatnio na oficjalnych imprezach czy na widowni polsatowskiego show coraz częściej u boku Radosława Liszewskiego pojawia się jego żona. Stała się dla mediów łakomym kąskiem i przybywa artykułów na jej temat, nie zawsze zawierających prawdziwe informacje.

Gdzieś powiedziałem, że Dorotka zaczęła biegać, a ktoś sobie dołożył, że chce się odchudzać. Dorota zawsze wyglądała i wygląda świetnie, tylko po prostu chce sama dla siebie się poruszać, w każdym razie nie odchudza się. Poszła jednak plota, a plota ma to do siebie, że żyje własnym życiem – mówi Radosław Liszewski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Piosenkarz podkreśla, że on sam w związku z udziałem w programie Polsatu musiał nieco zadbać o swoją sylwetkę. W zaledwie kilka tygodni udało mu się wrócić do figury sprzed kilkunastu lat.

Każdy chce dobrze wyglądać w telewizji, a gdy się biega w kąpielówkach, to szczególnie. Teraz z racji programu poleciało mi kilka kilogramów i poniżej 8 dyszek spadłem. Świetnie się czuję, jestem zadowolony z siebie, z tego, że mi się udało. Nie wiem, czy wyglądam atrakcyjnie, ale wydaje mi się, że nie mam się czego wstydzić – dodaje Radosław Liszewski.

Liszewski nie może narzekać na brak zawodowych propozycji. Poza licznymi koncertami i udziałem w show „Celebrity Splash” piosenkarz zagrał także w filmie „Disco Polo” w reżyserii Macieja Bochniaka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.