Newsy

Rafał Brzozowski: robię komercyjne utwory, aby były grane w stacjach radiowych

2013-12-12  |  09:15

Rafał Brzozowski ujawnia kolejne szczegóły dotyczące produkcji nowej płyty, która ma ukazać się wiosną. Wokalista nie zamierza dokonywać rewolucji i zdecyduje się na podobne melodie jak przy debiutanckim krążku. Będzie on utrzymany w popowej stylistyce.

– Nie odkryję Ameryki, mówiąc, że robię utwory komercyjne, będące powszechnie akceptowane przez stacje radiowe. Gdy jesteśmy grani w stacjach radiowych, pojawiamy się w telewizji. Nie trzeba robić tego odwrotnie, chociaż w tym roku zdarzało mi się wykonywać częściej jedną piosenkę w programach telewizyjnych niż w rozgłośniach – stwierdza Rafał Brzozowski w wywiadzie dla agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalista tłumaczy, że komercyjny charakter jego muzyki wynika z potrzeby dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. To ułatwiają mu popularne rozgłośnie radiowe i telewizyjne.

– Jeżeli zrobiłbym coś znacząco odmiennego od tego, co wykonywałem dotychczas, nie wpasowałbym się w ramówki radiowe i telewizyjne, a przez to zawiódłbym swoich fanów, którzy chcą słyszeć mniej jak najczęściej. Z doświadczenia wiem, że utwory grane w radiach są znacznie lepiej odbierane na koncertach – dodaje Brzozowski.

Artysta jednak nie wyklucza, że w przyszłości stworzy płytę w zupełnie innym klimacie.

– Mam swoje plany muzyczne, które chciałbym zrealizować, ale na to przyjdzie jeszcze czas. Być może zmienię w przyszłości gatunek muzyczny, ale obecnie tworzę pop-rock. Dbam o to, aby przekazać fanom zarówno sporo energii, jak i odrobinę romantycznej atmosfery swoimi balladami – mówi wokalista.

Rafał Brzozowski to uczestnik pierwszej edycji programu „The Voice of Poland”. W sierpniu 2012 roku wydał swój debiutancki album „Tak Blisko”. Wokalista właśnie kończy promować swój debiutancki album „Tak blisko”. W listopadzie w sieci pojawił się kolejny teledysk związany z pierwszym krążkiem pt. „Nie mam nic”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.