Mówi: | Rafał Maślak |
Funkcja: | model |
Rafał Maślak: Jestem w stałym kontakcie ze swoimi fanami. Często ich inspiruję, a czasami się ich radzę
Modela czeka pracowite lato. Rafał Maślak pracuje obecnie nad nowym, wakacyjnym projektem na Wybrzeżu. Nie zmniejsza też swojej aktywności w sieci, twierdzi bowiem, że media społecznościowe to najlepszy sposób komunikacji z fanami. Stanowi dla nich inspirację, głównie w dziedzinie mody, sam również czasami pyta ich o radę.
Rafał Maślak od początku kariery w show-biznesie doskonale radzi sobie w mediach społecznościowych. Tylko na Facebooku ma ponad 240 tys. fanów. Jego zdaniem Facebook, Instagram i modny obecnie wśród gwiazd Snapchat to idealna forma komunikacji z sympatykami.
– Tutaj cały czas jest relacja między nami i to jest fantastyczne. Właśnie dlatego tak dobrze żyje mi się w sieci – mówi Rafał Maślak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Model pozostaje w stałym kontakcie ze swoimi sympatykami. Regularnie publikuje zdjęcia i posty, w których dzieli się z fanami swoim życiem zawodowym i prywatnym. Na zdjęciach pokazuje m.in. fragmenty treningów na siłowni, backstage sesji zdjęciowych czy swojego psa o imieniu Tequilla. Bardzo często publikuje fotografie, na których prezentuje swoje nowe stylizacje modowe. Chętnie odpowiada też na komentarze i pytania fanów.
– Cały czas wstawiam bardzo dużo zdjęć i inspiracji modowych, które też bardzo lubię, bardzo mnie interesują. I też z tego, co wiem, ludzie bardzo tego potrzebują, często się radzą mnie, jeżeli chodzi o jakieś modowe rzeczy – mówi Rafał Maślak.
Model twierdzi także, że jego posty i zdjęcia bardzo często stanowią inspiracje dla jego fanów. Sam także czasami pyta internautów o zdanie na dany temat lub prosi o poradę. Zapewnia, że jego aktywność w sieci nie zmieni się tak długo jak to, co robi, będzie się podobało jego sympatykom. Zamierza ich także zaskoczyć nowym projektem, nad którym obecnie pracuje.
– Mam taki projekt na wakacje, mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować. Mogę tylko zdradzić, że będzie on na Wybrzeżu i myślę, że będzie głośno o nim – mówi Rafał Maślak.
W projekcie weźmie udział m.in. następca Rafała Maślaka jako Mister Polski, czyli Rafał Jonkisz.
Czytaj także
- 2025-06-30: Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
- 2025-06-12: Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
- 2025-06-05: Już pięciolatki interesują się pieniędzmi. Wakacje to dobry moment na edukację finansową
- 2025-06-24: Qczaj: Po miesiącu w Tajlandii przeżywam jakieś przebudzenie. Ostatnio miałem w życiu dużo różnych trudności
- 2025-05-23: Maciej Rock: Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne
- 2025-05-13: Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku
- 2025-05-13: Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
- 2025-05-12: Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób
- 2025-04-04: Wykluczenie cyfrowe szczególnie dotyka generacji silver. T-Mobile wystartował z darmowymi kursami z obsługi smartfona
- 2025-04-02: Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.