Newsy

Renata Kaczoruk: Moda to coś, co kocham. Nigdy z tego nie zrezygnuję

2015-07-16  |  06:50

Modeling mnie fascynuje i bawi, ale rozwijam się też na innych obszarach – mówi Renata Kaczoruk. Modelka jest absolwentką indywidualnych studiów matematyczno-przyrodniczych na UW i neuropsychologii na SWPS. Interesują ją zagadnienia rozwoju cyfrowego. Współpracuje w tym zakresie z byłym ministrem Michałem Bonim. Nie zamierza jednak rezygnować z mody. Ma nawet pomysł na nowy projekt w tej branży. 

Renata Kaczoruk od wielu lat pracuje jako modelka. Chodziła na wybiegach zarówno polskich, jak i światowych projektantów, m.in. Celine, Jeana Paula Gaultiera, Giorgio Armaniego. Jej twarz zdobiła okładki takich pism, jak „Elle” i „Marie Claire”. Była też ambasadorką Simple, jednej z najbardziej znanych polskich marek modowych, oraz luksusowego butiku Moliera 2 w Warszawie. Kaczoruk twierdzi, że modeling ciągle ją cieszy.

– Modeling pozostaje czymś, co kocham i co mnie fascynuje, bawi i sprawia mi ogromną radość. Jest szansą na poznawanie kreatywnych, fantastycznie myślących ludzi i daje potencjał do kreatywnego rozwoju. To jest fantastyczne, to jest tyle inspiracji, wrażeń estetycznych, że nigdy nie będę chciała z tego zrezygnować – mówi Renata Kaczoruk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Kaczoruk ukończyła studia międzywydziałowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz psychologię na SWPS. Twierdzi, że zawsze uważała się raczej za osobę o umyśle ścisłym niż humanistkę. Od jakiegoś czasu interesuje się zagadnieniem cyfryzacji i start-upów. Od roku pracuje z posłem do Parlamentu Europejskiego Michałem Bonim, który wspiera polskie start-upy. 

–  Ja te wątki równolegle od zawsze prowadziłam, tzn. modeling był dla mnie jednym światem, ale istniały inne i od wielu lat staram się nie tylko pracować jako modelka, lecz także rozwijać się na innych obszarach – mówi Renata Kaczoruk. 

Modelka uważa, że jest w stanie bez problemu funkcjonować w obu środowiskach. Mimo pracy z byłym ministrem Bonim nie zamierza rezygnować z branży modowej. Wręcz przeciwnie ma plany na przyszłość w tym biznesie. 

– Jeżeli nie w modelingu, to w innej formie – zapowiada.

Już rozpoczęła własny projekt modowy, o którym niedługo poinformuje.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.