Newsy

Renata Kaczoruk: Moda to coś, co kocham. Nigdy z tego nie zrezygnuję

2015-07-16  |  06:50

Modeling mnie fascynuje i bawi, ale rozwijam się też na innych obszarach – mówi Renata Kaczoruk. Modelka jest absolwentką indywidualnych studiów matematyczno-przyrodniczych na UW i neuropsychologii na SWPS. Interesują ją zagadnienia rozwoju cyfrowego. Współpracuje w tym zakresie z byłym ministrem Michałem Bonim. Nie zamierza jednak rezygnować z mody. Ma nawet pomysł na nowy projekt w tej branży. 

Renata Kaczoruk od wielu lat pracuje jako modelka. Chodziła na wybiegach zarówno polskich, jak i światowych projektantów, m.in. Celine, Jeana Paula Gaultiera, Giorgio Armaniego. Jej twarz zdobiła okładki takich pism, jak „Elle” i „Marie Claire”. Była też ambasadorką Simple, jednej z najbardziej znanych polskich marek modowych, oraz luksusowego butiku Moliera 2 w Warszawie. Kaczoruk twierdzi, że modeling ciągle ją cieszy.

– Modeling pozostaje czymś, co kocham i co mnie fascynuje, bawi i sprawia mi ogromną radość. Jest szansą na poznawanie kreatywnych, fantastycznie myślących ludzi i daje potencjał do kreatywnego rozwoju. To jest fantastyczne, to jest tyle inspiracji, wrażeń estetycznych, że nigdy nie będę chciała z tego zrezygnować – mówi Renata Kaczoruk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Kaczoruk ukończyła studia międzywydziałowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz psychologię na SWPS. Twierdzi, że zawsze uważała się raczej za osobę o umyśle ścisłym niż humanistkę. Od jakiegoś czasu interesuje się zagadnieniem cyfryzacji i start-upów. Od roku pracuje z posłem do Parlamentu Europejskiego Michałem Bonim, który wspiera polskie start-upy. 

–  Ja te wątki równolegle od zawsze prowadziłam, tzn. modeling był dla mnie jednym światem, ale istniały inne i od wielu lat staram się nie tylko pracować jako modelka, lecz także rozwijać się na innych obszarach – mówi Renata Kaczoruk. 

Modelka uważa, że jest w stanie bez problemu funkcjonować w obu środowiskach. Mimo pracy z byłym ministrem Bonim nie zamierza rezygnować z branży modowej. Wręcz przeciwnie ma plany na przyszłość w tym biznesie. 

– Jeżeli nie w modelingu, to w innej formie – zapowiada.

Już rozpoczęła własny projekt modowy, o którym niedługo poinformuje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.