Mówi: | Renata Kaczoruk |
Funkcja: | modelka |
Renata Kaczoruk: Moda to coś, co kocham. Nigdy z tego nie zrezygnuję
Modeling mnie fascynuje i bawi, ale rozwijam się też na innych obszarach – mówi Renata Kaczoruk. Modelka jest absolwentką indywidualnych studiów matematyczno-przyrodniczych na UW i neuropsychologii na SWPS. Interesują ją zagadnienia rozwoju cyfrowego. Współpracuje w tym zakresie z byłym ministrem Michałem Bonim. Nie zamierza jednak rezygnować z mody. Ma nawet pomysł na nowy projekt w tej branży.
Renata Kaczoruk od wielu lat pracuje jako modelka. Chodziła na wybiegach zarówno polskich, jak i światowych projektantów, m.in. Celine, Jeana Paula Gaultiera, Giorgio Armaniego. Jej twarz zdobiła okładki takich pism, jak „Elle” i „Marie Claire”. Była też ambasadorką Simple, jednej z najbardziej znanych polskich marek modowych, oraz luksusowego butiku Moliera 2 w Warszawie. Kaczoruk twierdzi, że modeling ciągle ją cieszy.
– Modeling pozostaje czymś, co kocham i co mnie fascynuje, bawi i sprawia mi ogromną radość. Jest szansą na poznawanie kreatywnych, fantastycznie myślących ludzi i daje potencjał do kreatywnego rozwoju. To jest fantastyczne, to jest tyle inspiracji, wrażeń estetycznych, że nigdy nie będę chciała z tego zrezygnować – mówi Renata Kaczoruk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Kaczoruk ukończyła studia międzywydziałowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz psychologię na SWPS. Twierdzi, że zawsze uważała się raczej za osobę o umyśle ścisłym niż humanistkę. Od jakiegoś czasu interesuje się zagadnieniem cyfryzacji i start-upów. Od roku pracuje z posłem do Parlamentu Europejskiego Michałem Bonim, który wspiera polskie start-upy.
– Ja te wątki równolegle od zawsze prowadziłam, tzn. modeling był dla mnie jednym światem, ale istniały inne i od wielu lat staram się nie tylko pracować jako modelka, lecz także rozwijać się na innych obszarach – mówi Renata Kaczoruk.
Modelka uważa, że jest w stanie bez problemu funkcjonować w obu środowiskach. Mimo pracy z byłym ministrem Bonim nie zamierza rezygnować z branży modowej. Wręcz przeciwnie – ma plany na przyszłość w tym biznesie.
– Jeżeli nie w modelingu, to w innej formie – zapowiada.
Już rozpoczęła własny projekt modowy, o którym niedługo poinformuje.
Czytaj także
- 2025-06-20: M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa
- 2025-06-23: Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
- 2025-04-29: Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych
- 2025-05-30: Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm
- 2025-05-12: Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób
- 2025-04-16: Polscy naukowcy rozwijają technologię hodowania bionicznej trzustki. Może ona rozwiązać problem cukrzycy insulinozależnej
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-05: Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu
- 2025-04-10: Cyfryzacja kolei będzie przyspieszać. To jeden z głównych obszarów inwestycji w branży
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.