Newsy

Ryszard Rembiszewski: Nie biorę udziału w masowych spotkaniach. Staram się żyć bardzo oszczędnie

2020-10-13  |  06:26

Prezenter przyznaje, że w związku z pandemią koronawirusa mocno ograniczył zarówno swoje życie zawodowe, jak i towarzyskie. By nie narażać się na zakażenie SARS-CoV-2, izoluje się od świata i dużo więcej czasu spędza w domu.

Zdaniem Ryszarda Rembiszewskiego pandemia niesie ze sobą wiele niewiadomych. Ciężko przewidzieć, w jakim miejscu rozwinie się ognisko koronawirusa i jak się przed nim skutecznie ustrzec.

– To jest skomplikowana sprawa, bo w zasadzie nie mamy do końca powiedziane, na czym to wszystko polega i co trzeba robić. Decyzje co chwilę się zmieniają i są inne. Ja osobiście natomiast wychodzę z założenia, że trzeba do tego podejść bardzo ostrożnie – mówi agencji Newseria Lifestyle Ryszard Rembiszewski.

Prezenter tłumaczy, że w tej niepewnej sytuacji woli nie kusić losu. Omija więc zatłoczone miejsca, stosuje się do wszystkich zaleceń sanitarnych, dba o zdrowie i bezpieczeństwo swoje, a także swoich bliskich.

– Nie biorę udziału w masowych spotkaniach, staram się żyć bardzo oszczędnie, tzn. raczej zostaję w domu, nie biorę udziału w żadnych eventach, mało chodzę po miejscach, gdzie jest dużo ludzi, przemieszczam się samochodem. Trzeba na siebie uważać, tym bardziej że nigdy nie wiemy, co nas może spotkać dalej – mówi.

Ryszard Rembiszewski uważa, że powrót do normalności zapewni dopiero opracowanie skutecznego leczenia COVID-19 lub wynalezienie szczepionki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.