Newsy

Sandra Kubicka: Podążam drogą Jennifer Lopez. Gdy przejdę na emeryturę, chciałabym opisać moje życie w książce

2020-07-28  |  06:18

Modelka promuje obecnie autorskie perfumy stworzone dla jednej z sieci sklepów kosmetycznych Kontigo. Tłumaczy, że własne zapachy od zawsze były jednym z jej pragnień, dlatego bardzo cieszy się z tej współpracy. Przyznaje również, że mimo sukcesów na skalę światową oraz dużej rozpoznawalności nie czuje się jeszcze spełniona. Jej głowa pełna jest bowiem pomysłów. Sandra Kubicka nie może narzekać na brak zajęć, nieustannie dostaje propozycje nowych projektów zawodowych.

Jakiś czas temu modelka w wywiadzie dla Newserii Lifestyle przyznała, że gdy będzie już mogła pochwalić się własnym perfumami, poczuje się jak gwiazda. Teraz, gdy jej marzenie się spełniło, zaznacza, że chce jak najszybciej realizować następne projekty.

– Nie czuję się gwiazdą na skalę światową, ale krok po kroku spełniam swoje marzenia. Mam w planie kilka bardzo ciekawych projektów. Kolejnym wyznacznikiem sukcesu będzie dla mnie książka. Gdy już napiszę własną książkę, będę czuła, że jestem gwiazdą – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Sandra Kubicka.

Chociaż zawód modelki może wydawać się jedynie przyjemnością, wiąże się z licznymi obowiązkami. Nie wszystkie z nich należą do przyjemnych. Aby znaleźć się na szczycie, trzeba bardzo dużo poświęcić. Praca ta wymaga nie tylko talentu oraz fizycznych predyspozycji, lecz również wielu godzin treningów i ćwiczeń. Ponadto Sandra Kubicka jakiś czas temu przyznała, że zdiagnozowano u niej zespół policystycznych jajników, czyli PCOS. To właśnie o tych trudnościach chciałaby napisać w swojej biografii.     

– Książka byłaby wisienką na torcie, idealną na zakończenie mojej kariery. Gdy przejdę na emeryturę, chciałabym opisać moje życie oraz to, co przeszłam. Nie wszyscy wiedzą, jak ciężko musiałam pracować, żeby być w miejscu, w którym jestem obecnie. Ludzie widzą tylko efekt końcowy – zwraca uwagę.

Modelka tłumaczy, że zależy jej na byciu autentyczną i szczerą. Nie chce udawać kogoś, kim nie jest. Ma swoje zasady, którym zamierza być wierna niezależnie od sytuacji. Wierzy, że międzynarodowa kariera nie zawróci jej w głowie. Pragnie jednak nadal się rozwijać, chce bowiem wykorzystać do maksimum swój potencjał. Kieruje się przede wszystkim rozsądkiem. Stara się postępować tak, aby później niczego nie żałować.

– Zawsze będę skromna. Podążam drogą Jennifer Lopez. Ona poprowadziła swoją karierę w taki sam sposób. Będę mówiła, że nie czuję się w pełni gwiazdą, jednak wiem, że odniosłam ogromny sukces – zaznacza Sandra Kubicka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Paweł Tur: Żyję nadzieją, że wszystko zmieni się wiosną. Może nas odblokują, będziemy mogli się spotkać, pójść na koncert

W środku kalendarzowej zimy wokalista zaprezentował swoim fanom swój kolejny singiel zatytułowany „Wiosna”. To niezwykle optymistyczny i wypełniony pozytywną energią utwór. Opowiada o tym, że niezależnie od okoliczności każdy z nas pragnie bliskości drugiej osoby. Odwzajemnione uczucie i spokój są tak samo ważne jak zdrowie, a połączenie tego wszystkiego daje poczucie szczęścia, którego wszyscy potrzebujemy. W teledysku wystąpiła znana modelka Nikola Stajszczak.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: Żeby masowo szczepić Polaków, potrzeba pracy 24 godziny na dobę, także wolontariuszy. Jesteśmy gotowi wspomóc polską służbę zdrowia w akcji szczepień

W Polsce przeciwko koronawirusowi zaszczepiono pierwszą dawką ok. 600 tys. osób, a w rządowych magazynach czeka ok. 470 tys. szczepionek. To rezerwy na drugie dawki dla tych, którzy zostali zaszczepieni pierwszą. Tempo szczepień nie jest imponujące nie tylko ze względu na mniejsze dostawy od producentów w ostatnich dniach, ale też organizację całej operacji logistycznej. Zdarzały się dni, kiedy dziennie szczepionych jest ok. 11–12 tys. osób. Dlatego Jerzy Owsiak zaproponował wsparcie WOŚP w całym procesie. – To moment, kiedy potrzebne są wszystkie ręce na pokład – mówi.

 

E-commerce

Nowe technologie zacierają różnicę między tradycyjnymi a wirtualnymi zakupami. W innowacyjne systemy inwestują firmy odzieżowe i obuwnicze

Sklepy odzieżowe i obuwnicze w coraz większym stopniu wykorzystują sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. W ten sposób mogą zmaksymalizować doświadczenie zakupowe użytkowników oraz usprawnić procesy sprzedaży za pomocą analiz predykcyjnych i sterowanych procesów sprzedaży. Inteligentni asystenci cyfrowi polecają klientom ubrania na podstawie ich wzrostu i wagi, autonomiczne szatnie same dostarczają wybraną odzież, zaś w sklepach obuwniczych, dzięki skanowi stopy w 3D, klient nie musi mierzyć butów, system sam znajdzie mu odpowiedni rozmiar w zależności od marki.