Mówi: | Ada Fijał |
Funkcja: | aktorka, prezenterka |
Ada Fijał: Produkuję na Instagrama serial o kobietach poszukujących miłości przez aplikacje randkowe. Chętnie poprowadziłabym program w telewizji
Prowadząc swoje instagramowe konto, aktorka wykazuje się dużą inwencją. Stara się, by zawsze trafiały tam treści, które przyciągną i zainteresują użytkowników tej platformy. Stąd też pomysł na własny serial zatytułowany „Szybkie randki Idy”. Miniprodukcja opowiada o poszukiwaniu miłości w wirtualnym świecie. Główną rolę gra sama Ada Fijał.
Bohaterką serialu jest Ida, fanka mody. Kiedy po 10 latach jej małżeństwo się rozpadło, kobieta zaczęła szukać miłości w sieci. Na spotkanie z każdym potencjalnym kandydatem na nowego partnera szykuje nieszablonowe stylizacje, które z czasem stają się jej znakiem rozpoznawczym.
– Zaczęłam się zastanawiać, czy Instagram jest miejscem, w którym taka krótka forma miniserialu się sprawdzi, i stworzyłam „Szybkie randki Idy”. To jest taki serial o kobietach poszukujących miłości przez aplikacje randkowe, o dziewczynie w moim wieku, która właśnie po rozwodzie szuka miłości. Postanowiłam więc sprawdzić, jak to jest i co na to moi odbiorcy – mówi agencji Newseria Lifestyle Ada Fijał.
Aktorka cieszy się, że ten pomysł przypadł jej followersom do gustu i filmiki publikowane na jej Instagramie oraz TikToku są bardzo często odtwarzane. Na popularność z pewnością wpływ ma nie tylko ich formuła, ale również tematyka. Niewykluczone, że w przedstawionych sytuacjach wielu odbiorców dostrzega odbicie własnych perypetii miłosnych.
– Mam dużo koleżanek, które narzekają na to, że w obecnym świecie bardzo trudno jest spotkać bratnią duszę i że wcale nie jest to łatwiejsze w świecie aplikacji i w świecie wirtualnym – mówi.
Ada Fijał niejednokrotnie już udowodniła, że ma ogromny talent aktorski i nietuzinkowe poczucie humoru. Jest również bardzo kreatywna i doskonale odnajduje się w każdym projekcie artystycznym. Nie ukrywa też, że z przyjemnością zostałaby gospodynią jakiegoś intrygującego programu rozrywkowego.
– Bardzo chętnie wykorzystam moje poczucie humoru i coś poprowadzę, jeżeli będzie taki pomysł i format. Lubię pracować w telewizji, lubię tę adrenalinę, lubię nawet wejścia na żywo, które wydają się być dużo trudniejsze, ale ja bardzo dobrze działam, może w stresie to za dużo powiedziane, ale mam w sobie taką mobilizację adrenalinową, więc dlaczego nie – dodaje aktorka.
Ostatnio Ada Fijał wzięła udział w programie „Perfect Picture” emitowanym w TVN7.
Czytaj także
- 2024-12-02: W ostatnich miesiącach coraz więcej Polaków sięga po jabłka. Konsumpcja tych owoców jednak z roku na rok spada [DEPESZA]
- 2024-12-05: Walka z globalnym wylesianiem przesunięta o rok. Rozporządzenie UE prawdopodobnie zacznie obowiązywać dopiero w grudniu 2025 roku
- 2024-12-23: Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
- 2024-11-08: Spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są skłonni do dużych zakupów
- 2024-11-04: Resort rolnictwa chce uporządkować kwestię dzierżawy rolniczej. Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat
- 2024-11-19: Rozwój rolnictwa kluczowy dla przetrwania Ukrainy. Odpowiada ono za ponad 60 proc. dochodów z eksportu
- 2024-11-07: Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia. Producentom coraz trudniej konkurować niższą ceną
- 2024-11-04: Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
- 2024-11-25: Futra z negatywnym wpływem na środowisko na każdym etapie produkcji. Wiąże się z 400-krotnie większym zużyciem wody niż poliestru
- 2024-10-29: Technologia wirtualnych bliźniaków rewolucjonizuje produkcję w firmach. Pomaga im też ograniczać ślad węglowy produktów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.