Newsy

Ada Fijał: Produkuję na Instagrama serial o kobietach poszukujących miłości przez aplikacje randkowe. Chętnie poprowadziłabym program w telewizji

2022-11-10  |  06:16

Prowadząc swoje instagramowe konto, aktorka wykazuje się dużą inwencją. Stara się, by zawsze trafiały tam treści, które przyciągną i zainteresują użytkowników tej platformy. Stąd też pomysł na własny serial zatytułowany „Szybkie randki Idy”. Miniprodukcja opowiada o poszukiwaniu miłości w wirtualnym świecie. Główną rolę gra sama Ada Fijał.

Bohaterką serialu jest Ida, fanka mody. Kiedy po 10 latach jej małżeństwo się rozpadło, kobieta zaczęła szukać miłości w sieci. Na spotkanie z każdym potencjalnym kandydatem na nowego partnera szykuje nieszablonowe stylizacje, które z czasem stają się jej znakiem rozpoznawczym.

– Zaczęłam się zastanawiać, czy Instagram jest miejscem, w którym taka krótka forma miniserialu się sprawdzi, i stworzyłam „Szybkie randki Idy”. To jest taki serial o kobietach poszukujących miłości przez aplikacje randkowe, o dziewczynie w moim wieku, która właśnie po rozwodzie szuka miłości. Postanowiłam więc sprawdzić, jak to jest i co na to moi odbiorcy – mówi agencji Newseria Lifestyle Ada Fijał.

Aktorka cieszy się, że ten pomysł przypadł jej followersom do gustu i filmiki publikowane na jej Instagramie oraz TikToku są bardzo często odtwarzane. Na popularność z pewnością wpływ ma nie tylko ich formuła, ale również tematyka. Niewykluczone, że w przedstawionych sytuacjach wielu odbiorców dostrzega odbicie własnych perypetii miłosnych.

– Mam dużo koleżanek, które narzekają na to, że w obecnym świecie bardzo trudno jest spotkać bratnią duszę i że wcale nie jest to łatwiejsze w świecie aplikacji i w świecie wirtualnym – mówi.

Ada Fijał niejednokrotnie już udowodniła, że ma ogromny talent aktorski i nietuzinkowe poczucie humoru. Jest również bardzo kreatywna i doskonale odnajduje się w każdym projekcie artystycznym. Nie ukrywa też, że z przyjemnością zostałaby gospodynią jakiegoś intrygującego programu rozrywkowego.

– Bardzo chętnie wykorzystam moje poczucie humoru i coś poprowadzę, jeżeli będzie taki pomysł i format. Lubię pracować w telewizji, lubię tę adrenalinę, lubię nawet wejścia na żywo, które wydają się być dużo trudniejsze, ale ja bardzo dobrze działam, może w stresie to za dużo powiedziane, ale mam w sobie taką mobilizację adrenalinową, więc dlaczego nie – dodaje aktorka.

Ostatnio Ada Fijał wzięła udział w programie „Perfect Picture” emitowanym w TVN7.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.