Newsy

Agnieszka Wielgosz: Odnalezienie się w nowych realiach zajęło mi trochę czasu. Nie chciałam jedynie leżeć i płakać

2020-04-22  |  06:17

Ograniczenia związane z pandemią koronawirusa pokrzyżowały plany zawodowe artystów na całym świecie. Aktorka tłumaczy, że o zawieszeniu nagrań do serialu „Pierwsza miłość” dowiedziała się nagle. Agnieszka Wielgosz przyznaje również, że zaakceptowanie obecnej sytuacji nie było dla niej proste, ponieważ jest osobą przyzwyczajoną do aktywności fizycznej i natłoku zawodowych obowiązków. Izolacja sprawiła, że jej dotychczasowy rytm dnia całkowicie się zmienił. Przestawienie się na „tryb domowy” okazało się dla niej sporym wyzwaniem.

Z powodów bezpieczeństwa cały czas zamknięte pozostają instytucje kulturalne, takie jak kina, teatry czy filharmonie. Kolejne odcinki programów telewizyjnych realizowanych na żywo również zostały przełożone – większość projektów będzie kontynuowana dopiero jesienią. Dzięki temu, że seriale telewizyjne nagrywane są z odpowiednim wyprzedzeniem, widzowie dotąd mogli śledzić dalsze losy ulubionych bohaterów. Niestety to także powoli się zmienia. Ostatni z premierowych odcinków „Pierwszej miłości” został wyemitowany 16 kwietnia. 

– O tym, że zdjęcia do serialu zostały zawieszone, dowiedziałam się w pociągu. Na początku miał być to tylko tydzień przerwy. Później, z wiadomych przyczyn, czas ten zaczął się przedłużać. Obecnie zdjęcia zostały zawieszone do odwołania. Niestety „Pierwsza miłość” tymczasowo zniknęła z emisji, ponieważ zabrakło materiału do montażu kolejnych odcinków – tłumaczy w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Agnieszka Wielgosz.

Zawód aktora wiąże się z nieustannymi podróżami i przemieszczaniem się pomiędzy planami zdjęciowymi. Wielgosz wyznaje, że jest przyzwyczajona do intensywnej pracy. W konsekwencji, gdy jej kalendarz jest zapełniony artystycznymi projektami, czuje się komfortowo. Problem pojawia się natomiast, gdy ma zbyt dużo czasu wolnego. Wtedy bowiem zaczyna stopniowo tracić dobry humor.

– Odnalezienie się w nowych realiach zajęło mi trochę czasu. Musiałam przywołać się do porządku. Nie chciałam jedynie leżeć i płakać czy też siedzieć przed telewizorem i bezrefleksyjnie oglądać programy. Zwłaszcza że informacje podawane na kanałach informacyjnych były bardzo dołujące. Musiałam zacząć organizować sobie życie na nowo – tłumaczy aktorka.

Agnieszka Wielgosz przyznaje, że we wprowadzeniu pewnej rutyny pomógł jej pies.

– Mam psa, który na szczęście codziennie około 8 rano mnie budzi i stawia do pionu: zrób coś, kobieto, ogarnij się, chodź ze mną na spacer. I wtedy już ten dzień się o wiele lepiej zaczyna – podkreśla.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.