Mówi: | Kaja Paschalska |
Funkcja: | aktorka, wokalistka |
Kaja Paschalska: Moje plany to teraz muzyka. Wkrótce wydaję nową płytę
Gwiazda nie myśli o wakacjach, pochłonięta jest bowiem pracą nad swoim nowym albumem. Na początku maja zaprezentowała swój pierwszy od 14 lat singiel, który promuje trzeci krążek w jej dorobku. Wokalistka twierdzi, że muzyka jest obecnie jej zawodowym priorytetem.
Kaja Paschalska zdobyła popularność jako Ola Lubicz z serialu „Klan” – w postać tę wciela się od 1997 roku. Gościnnie zagrała też w kilku innych produkcjach telewizyjnych m.in. w „Świecie według Kiepskich”, udzieliła również głosu bohaterom serii filmów animowanych i gry komputerowej. Gwiazda twierdzi, że swoją pierwszą rolę zdobyła przypadkiem. Uczęszczała wprawdzie na zajęcia teatralne, nie marzyła jednak o aktorstwie. Jej prawdziwą pasją już w dzieciństwie była bowiem muzyka.
– Chodziłam na kółko teatralne w ramach zabicia czasu jako dziecko i tam ktoś mnie zauważył i zaprosił na casting – mówi Kaja Paschalska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Jej debiutancka płyta ukazała się w 2001 roku. Dwa lata później gwiazda zaprezentowała swój drugi krążek zatytułowany „Kaja 2”. Obecnie, po 14 latach przerwy, nagrywa trzeci album, który ma być utrzymany w klimacie nowoczesnego popu. Znajdzie się na nim dwanaście premierowych utworów. Płytę promuje singiel „Karma”, którego premiera miała miejsce w pierwszej połowie maja.
– Jestem mega, mega dumna. Mam nadzieje, że się podoba wszystkim słuchaczom. Jest to dopiero zapowiedź tego, co będzie za chwilę – mówi Kaja Paschalska.
Wokalistka jest zadowolona z kierunku, w jakim potoczyło się jej życie zawodowe. Cieszy się, że mogła łączyć aktorstwo z muzyką, teraz jednak jej absolutnym priorytetem jest kariera wokalna. Gwiazda nie myśli nawet o zbliżających się wakacjach, do tego stopnia pochłonięta jest pracą nad swoją trzecią płytą. Twierdzi, że jest pracoholiczką i perfekcjonistką.
– Jeżeli chodzi o moje plany na wakacje, to myślę, że to będzie totalny spontan w tym roku, ale jednak fokusuję się na pracy, na tym, żeby skończyć to, co zaczęłam. Jestem na tym bardzo zafiksowana. Zdecydowanie moje plany to teraz muzyka – mówi Kaja Paschalska.
W internecie można znaleźć nie tylko najnowszy singiel wokalistki, lecz także promujące go wideo. Reżyserią klipu zajęła się sama Kaja Paschalska. Gwiazda jest też autorką tekstu do piosenki „Karma”.
Czytaj także
- 2024-07-09: Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
- 2024-06-12: Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz
- 2024-06-24: Przepisy dotyczące tzw. nowej żywności nie nadążają za tempem badań. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów opracowanych w laboratoriach
- 2024-04-30: Artur Barciś: Reżyseria jest rzeczą dużo bardziej odpowiedzialną niż aktorstwo. Może kiedyś zdecyduję się wyreżyserować film
- 2024-05-06: Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
- 2024-04-25: Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
- 2024-04-05: Sprzedaż nagrań muzycznych rośnie w tempie prawie 20-proc. Streaming motorem napędowym, ale do łask wracają nośniki sprzed lat
- 2024-05-08: Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia
- 2024-04-09: Maria Sadowska: Wracam do muzyki, bo bardzo się za nią stęskniłam – nagrywam płytę i planuję koncerty. Piszę też scenariusz do filmu o patocelebrytach
- 2024-03-06: Enej: Współczesne kobiety muszą się mierzyć z nierównością w płacach i dostępie do stanowisk. Często stają przed trudnymi wyborami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Gwiazdy
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.
Konsument
Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
![](/files/1922771799/wojtasik-regulacje-2-foto,w_133,r_png,_small.png)
– Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy,w_133,r_png,_small.png)
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.