Mówi: | Magdalena Stużyńska |
Funkcja: | aktorka |
Magdalena Stużyńska: Do połowy października będę zajęta i nie uda mi się znaleźć czasu na odpoczynek. Ale ja bardzo lubię pracować w wakacje
W czasie wakacji, kiedy inni lubią odpoczywać, aktorka na odwrót – z przyjemnością pracuje. Na najbliższe miesiące ma więc zaplanowane przedstawienia teatralne i zdjęcia do serialu. Jak przekonuje, lato doskonale wpływa na jej samopoczucie i efektywność, a także daje jej dużo energii do działania. W tym okresie jest więc w stanie jednocześnie realizować nawet kilka projektów. Natomiast na zasłużony urlop wybierze się dopiero w październiku.
Magdalenę Stużyńską można teraz zobaczyć między innymi w urodzinowym spektaklu Radia Nowy Świat zatytułowanym „NieDochodzenie”. W lipcu sztuka wystawiana jest na deskach Teatru Polonia, a w sierpniu i we wrześniu twórcy przedstawienia zapraszają do Och-Teatru.
– W Teatrze Polonia gram jeszcze w drugim spektaklu zatytułowanym „Głowa w piasek”, a poza tym mam zdjęcia do serialu, więc do połowy października będę zajęta i nie uda mi się znaleźć czasu na odpoczynek. Ale mówiąc szczerze, bardzo lubię pracować w wakacje – mówi agencji Newseria Lifestyle Magdalena Stużyńska.
Aktorka przekonuje, że latem pracuje jej się zdecydowanie bardziej komfortowo niż późną jesienią czy zimą. Upały nie powodują u niej dyskomfortu, nie odczuwa wtedy zmęczenia, a wręcz przeciwnie – ma więcej zapału do pracy.
– Lubię, kiedy dzień jest dłuższy, bo jak jest więcej światła, to jestem pełna energii. Poza tym lubię, jak jest gorąco, bo przede wszystkim w plenerach nie muszę mieć na sobie wielu warstw i to jest dla mnie bardzo cenne. To są bardzo sprzyjające dla mnie okoliczności – podkreśla.
Czas na odpoczynek z bliskimi uda się Magdalenie Stużyńskiej wygospodarować jesienią. W październiku aktorka planuje urlop w jakimś egzotycznym miejscu.
Czytaj także
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-09-24: Firmy dostosowują biura do nowych realiów na rynku pracy. Coraz częściej są miejscem spotkań i budowania relacji
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-09-16: Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-09-23: Monika Mrozowska: Półmaraton dodał mi siły i odwagi. Zamierzam próbować rzeczy, które kiedyś spisałam na straty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.