Newsy

Piotr Cyrwus: Kobiety są coraz bardziej ambitne. Zagarniają przestrzenie dotychczas uważane za męskie

2021-05-05  |  06:17

W nowym serialu TVN „Żywioły Saszy” aktor wcieli się w rolę komendanta policji, który nieprzychylnie patrzy na działania głównej bohaterki. Piotr Cyrwus tłumaczy, że poruszona w nim tematyka jest niezwykle aktualna, i cieszy się, że może być częścią opowieści. Zaznacza, że szczególnie interesujący jest wątek feministyczny, ukazany głównie dzięki historii tytułowej bohaterki. Uważa, że współczesne kobiety są podobne do Saszy – wyjątkowo silne i odważne.

Aktor tłumaczy, że podczas podróży, którą odbył przed pandemią, uważnie obserwował role, jakie pełnią kobiety w różnych państwach na Wschodzie. Doszedł do wniosku, że w kobietach drzemie niezwykła siła, która stanie się fundamentem przyszłości.

– Kiedyś z moją żoną zdecydowaliśmy się pojechać w podróż trasą transsyberyjską. Magda Cielecka z Grzegorzem Jarzyną byli wcześniej, pochwalili się i my później pojechaliśmy przez całą Rosję, Mongolię aż do Szanghaju. Już wtedy, patrząc na tamtejsze kobiety, myślałem o tym, że następna rewolucja będzie rewolucją kobiet. Być może nie stanie się to za mojego życia, ale bardzo bym sobie tego życzył – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Piotr Cyrwus.

Aktor uważa, że kobiety powinny być bardziej doceniane. Cieszy się, że wraz z upływem czasu ich głos w społeczeństwie staje się coraz wyraźniejszy. Piotr Cyrwus zwraca uwagę, że takie seriale jak „Żywioły Szaszy” pokazują moc i siłę współczesnych kobiet. To aktualny temat, który warto poruszać zarówno w produkcjach serialowych, filmowych, jak i podczas prywatnych rozmów.

– Na barkach tamtejszych kobiet spoczywa obowiązek podtrzymywania życia, rodzenia nowych ludzi oraz pracy, bo mężczyźni kompletnie się zagubili. Myślę, że taki czas powoli się zaczyna. Twórcy serialu nie myśleli o tym, żeby był modny, ale tak jest. Kobiety biorą życie w swoje ręce, są coraz bardziej ambitne. Zagarniają przestrzenie dotychczas uważane za męskie. Bardzo dobrze, że tak się dzieje – zaznacza.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.