Newsy

Siostry Bogusz projektują własną linię ubrań. Będzie słodka i seksowna

2015-07-30  |  06:55

W naszych ciuchach dziewczyny będą się czuć jak królowe  zapowiadają siostry Bogusz, które są w trakcie projektowania swojej pierwszej linii odzieżowej. W planach mają dwie kolekcje, będą one przeznaczone dla dwóch różnych typów osobowości. Siostry zapowiadają, że ich projekty będą słodkie i seksowne. Premiera kolekcji jeszcze w tym roku.

Aniela i Ada Bogusz zdobywają coraz większą popularność jako blogerki fitnessowe. Siostry prowadzą bloga poświęconego zdrowemu stylowi życia oraz kanał na YouTube. Twierdzą, że pomysł na własną linię ubrań wyszedł właśnie od czytelniczek ich bloga, są więc pewne, że na ich projekty jest duży popyt. Aniela i Ada, promujące się jako Siostry FitDevAngel, chcą produkować odzież pod konkretną grupę odbiorców, dlatego poprzez bloga pytały swoje czytelniczki, jakie noszą rozmiary.

– Skoro osoby bardzo chłoną naszą motywację, to chcemy ją przenieść na produkty codziennego użytku, czyli stworzyć własną kolekcję ubrań, żeby dziewczyny mogły nosić i mieć nas przy sercu cały czas. Gwarantuję, że jak założą naszą bluzeczkę czy jakikolwiek nasz ciuch, to poczują tę energię i będą się czuć jak królowe, idąc po ulicy – mówi Aniela Bogusz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Na początku siostry Bogusz mają w planach dwie kolekcje. Linia Devil ma być bardziej ognista i zwariowana, a Angel  stonowana i kolorowa. Dwie zupełnie inne linie ubrań odpowiadają charakterom obu sióstr obdarzona niezwykle żywą osobowością Aniela mówi o sobie „seksi diablica”, spokojniejsza Ada to „seksi aniołek”.

– Będzie słodko i seksownie zapowiada Ada Bogusz.

– W obu kolekcjach będzie seksownie, natomiast w mojej będzie odważnie, a u Ady, tak mi się wydaje, będzie kolorowo dodaje Aniela Bogusz.

Siostry Bogusz chcą, aby ich projekty wyróżniały się na polskim rynku modowym. Stawiają jednak nie tylko na oryginalne fasony, lecz przede wszystkim na jakość wykonania. Produkcją ubrań zajmie się firma narzeczonego Anieli, co ma gwarantować wysoką jakość.

– Teraz jest bardzo dużo masowej produkcji. Są ubrania niekoniecznie jakościowo dobre, nadruki bardzo szybko się niszczą. Już mamy dosyć tych tandetnych, tanich ciuchów. Chcemy, żeby to było jakościowo bardzo dobre i przede wszystkim oryginalne – mówi Aniela Bogusz.

Premiera kolekcji planowana jest na jesień tego roku. Siostry zamierzają zalać nią całą Polskę.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.