Mówi: | Aniela Bogusz Ada Bogusz |
Firma: | Siostry Fitdevangel |
Siostry Bogusz projektują własną linię ubrań. Będzie słodka i seksowna
W naszych ciuchach dziewczyny będą się czuć jak królowe – zapowiadają siostry Bogusz, które są w trakcie projektowania swojej pierwszej linii odzieżowej. W planach mają dwie kolekcje, będą one przeznaczone dla dwóch różnych typów osobowości. Siostry zapowiadają, że ich projekty będą słodkie i seksowne. Premiera kolekcji jeszcze w tym roku.
Aniela i Ada Bogusz zdobywają coraz większą popularność jako blogerki fitnessowe. Siostry prowadzą bloga poświęconego zdrowemu stylowi życia oraz kanał na YouTube. Twierdzą, że pomysł na własną linię ubrań wyszedł właśnie od czytelniczek ich bloga, są więc pewne, że na ich projekty jest duży popyt. Aniela i Ada, promujące się jako Siostry FitDevAngel, chcą produkować odzież pod konkretną grupę odbiorców, dlatego poprzez bloga pytały swoje czytelniczki, jakie noszą rozmiary.
– Skoro osoby bardzo chłoną naszą motywację, to chcemy ją przenieść na produkty codziennego użytku, czyli stworzyć własną kolekcję ubrań, żeby dziewczyny mogły nosić i mieć nas przy sercu cały czas. Gwarantuję, że jak założą naszą bluzeczkę czy jakikolwiek nasz ciuch, to poczują tę energię i będą się czuć jak królowe, idąc po ulicy – mówi Aniela Bogusz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Na początku siostry Bogusz mają w planach dwie kolekcje. Linia Devil ma być bardziej ognista i zwariowana, a Angel – stonowana i kolorowa. Dwie zupełnie inne linie ubrań odpowiadają charakterom obu sióstr – obdarzona niezwykle żywą osobowością Aniela mówi o sobie „seksi diablica”, spokojniejsza Ada to „seksi aniołek”.
– Będzie słodko i seksownie – zapowiada Ada Bogusz.
– W obu kolekcjach będzie seksownie, natomiast w mojej będzie odważnie, a u Ady, tak mi się wydaje, będzie kolorowo – dodaje Aniela Bogusz.
Siostry Bogusz chcą, aby ich projekty wyróżniały się na polskim rynku modowym. Stawiają jednak nie tylko na oryginalne fasony, lecz przede wszystkim na jakość wykonania. Produkcją ubrań zajmie się firma narzeczonego Anieli, co ma gwarantować wysoką jakość.
– Teraz jest bardzo dużo masowej produkcji. Są ubrania niekoniecznie jakościowo dobre, nadruki bardzo szybko się niszczą. Już mamy dosyć tych tandetnych, tanich ciuchów. Chcemy, żeby to było jakościowo bardzo dobre i przede wszystkim oryginalne – mówi Aniela Bogusz.
Premiera kolekcji planowana jest na jesień tego roku. Siostry zamierzają zalać nią całą Polskę.
Czytaj także
- 2025-07-14: Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-01-30: Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-25: Budowa CPK ma ruszyć w 2026 roku. Wyzwaniem będzie skumulowanie dużych inwestycji w jednym czasie
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-26: Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-19: Cykl życia ubrań jest coraz krótszy. Nosimy je raptem kilka razy, a potem większość trafia do śmieci
- 2024-01-12: Każdy Europejczyk kupuje co roku średnio 26 kg ubrań, a 11 kg się pozbywa. Tylko część trafia do obiegu wtórnego lub recyklingu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.