Newsy

Sławomir Uniatowski: zgolenie zarostu to był prezent dla samego siebie na nowy rok

2016-12-09  |  06:37

Decyzję o metamorfozie wokalista podjął spontanicznie, podczas porannej pielęgnacji zarostu. Twierdzi, że potrzebował odmiany po trzech latach noszenia zarostu. Większość fanek artysty pozytywnie oceniła jego nowy wygląd, zauważając, że obecnie wygląda znacznie młodziej.

Moda na wystylizowany zarost panuje wśród polskich mężczyzn już od kilku sezonów. Sławomir Uniatowski był jej wierny przez trzy lata, niedawno stwierdził jednak, że przyszedł czas na zmiany w wyglądzie. Twierdzi, że decyzję tę podjął spontanicznie, pod wpływem chwili.

– Pewnego dnia po prostu się obudziłem, zacząłem się golić, trymować i mówię: no może mniej, może mniej i w końcu na zero mówi Sławomir Uniatowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalista twierdzi, że był już trochę zmęczony swoim wizerunkiem. Metamorfozę uznał za prezent dla samego siebie z okazji nadchodzącego nowego roku. Zapewnia też, że dobrze czuje się w nowym looku.

– Okej, zimniej, zima idzie mówi Sławomir Uniatowski.

Zmianę wokalista uwiecznił na zdjęciu, które opublikował na Instagramie polubiło je ponad 1200 osób. Wywołało ono lawinę komentarzy, przy czym zdania internautów, zwłaszcza fanek artysty, były podzielone.

– Myślę, że były takie, co płakały, i były takie, co mówiły: wreszcie się ogoliłeś, 10 lat młodziej – mówi Sławomir Uniatowski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.