Newsy

Dziś Narodowy Dzień Sportu. W programie treningi z gwiazdami, m.in. M. Czerkawskim czy M. Pudzianowskim

2013-10-26  |  07:00
Dziś obchodzimy Narodowy Dzień Sportu. Z tej okazji w całej Polsce odbędą się setki darmowych treningów dla fanów sportu, którzy chcieliby się podszkolić pod okiem doświadczonych sportowców. Organizatorzy chcą zarazić aktywnością fizyczną jak najwięcej Polaków.

Narodowy Dzień Sportu będzie obchodzony w największych miastach Polski. Do projektu przystąpiły ośrodki sportu, kluby fitness, siłownie, szkoły tańca, jogi, sztuk walki, baseny i kluby sportowe. Jednym z ambasadorów Narodowego Dnia Sportu  jest Mariusz Czerkawski. Dziś, na małym lodowisku na Torwarze poprowadzi treningi przygotowane z myślą o sportowcach amatorach.

– Dużo hokejowych rzeczy będzie się działo. Zaprosiłem do współpracy mojego przyjaciela Wojciecha Tkacza, też byłego reprezentanta, olimpijczyka, syna słynnego bramkarza Andrzeja Tkacza, który w 76' powstrzymał Związek Radziecki w Katowicach. Będziemy starać się przybliżyć techniki jazdy na łyżwach, trzymania kija i nie tylko – powiedział Czerkawski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Uczestnicy Narodowego Dnia Sportu będą mogli również uczestniczyć w treningach prowadzonych m.in. przez Michała Żewłakowa, Macieja Szczęsnego, Mariusza Pudzianowskiego oraz Iwonę Guzowską. Nie wszystkie treningi są darmowe - zajęcia z Mariuszem Pudzianowskim kosztują 40 zł, a z Iwoną Guzowską i Mariuszem Czerkawskim po 20 zł. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.