Mówi: | Tomasz Choiński |
Funkcja: | trener fitness |
Ewa Chodakowska otwiera w Warszawie swój klub fitness
Popularność Ewy Chodakowskiej zaczęła się od specjalnego cyklu w telewizji śniadaniowej. Później był program treningowy na DVD i książka. Ale żeby mieć jeszcze bliższy kontakt ze swoimi fankami, trenerka postanowiła otworzyć własną siłownię.
– To będzie klub nie taki zwykły, fitnessowy. Będzie się opierał na treningu funkcjonalnym, nie na maszynach zwykłych, bo na nich samemu możemy ćwiczyć i to nie sprawia żadnego problemu. Natomiast najważniejsze jest, żeby pod wieloma płaszczyznami ćwiczyć. Właśnie trening funkcjonalny daje taką możliwość – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, Tomasz Choiński, trener fitness, który współpracuje z Ewą Chodakowską.
Tomasz Choiński zapewnia, że trenerzy znajdą czas dla każdej osoby i każdą będą traktować wyjątkowo. Dopasują indywidualny zestaw ćwiczeń i udzielą fachowych porad, również w kwestii zdrowego odżywiania.
– W naszym klubie będzie cały czas do dyspozycji dietetyk. Będziemy również my jako trenerzy, czyli Lefteris, mąż Ewy, Ewa Chodakowska, jak i ja. Dodatkowo będziemy mieli oprócz treningów grupowych, które my prowadzimy, różne inne zajęcia prawdopodobnie jak zumba, choreograficzne zajęcia, ale zatrudniamy samych profesjonalistów. Więc będą to na wysokim poziomie zajęcia na pewno – podkreśla Tomasz Choiński
W trakcie zajęć w klubie Ewy Chodakowskiej ważny będzie nie tylko wysiłek fizyczny.
– Bardzo dużo chłoniemy od Ewy. Ewa jest osobą energiczną, daje takiego bardzo pozytywnego kopa. Potrafi znaleźć w człowieku dużo możliwości. To co jest najważniejsze i co daje nam takie podkręcenie życiowe – zdradza Choiński
Studio fitness Ewy Chodakowskiej – „Be Active”, będzie działać na warszawskim Mokotowie. Otwarcie w styczniu 2014.
Czytaj także
- 2025-06-30: Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-03-12: Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-02-18: Instytucje unijne przyglądają się kryzysowi politycznemu w Serbii. Kolejny miesiąc potężnych demonstracji
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2025-01-09: Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
- 2024-11-28: P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
- 2024-12-03: Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.