Mówi: | Robert Kochanek |
Funkcja: | tancerz |
Robert Kochanek: polscy tancerze idą cały czas w górę podobnie jak polska reprezentacja
Tancerz wysoko ocenia poziom polskiej sceny musicalowej. Jego zdaniem o jakości rodzimych produkcji świadczy m.in. stale rosnąca frekwencja widzów. Uważa też, że duża w tym zasługa tancerzy, którzy reprezentują bardzo wysoki poziom.
Robert Kochanek uważa, że polscy tancerze reprezentują bardzo wysoki poziom i odnoszą sukcesy zarówno na rodzimych, jak i zagranicznych parkietach. Świetnie sprawdzają się w profesjonalnych konkursach i turniejach, a także spektaklach muzycznych.
– Już od dawien dawna Polacy naprawdę nas bardzo fajnie prezentują, od „Moulin Rouge” po różne tego typu wydarzenia. Idziemy cały czas w górę jak polska reprezentacja – mówi Robert Kochanek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Tancerz bardzo dobrze ocenia także musicale, które można oglądać na polskich scenach. Jego zdaniem o zwyżkującej jakości tej formy teatralnej świadczy choćby frekwencja podczas spektakli. Bardzo duże zainteresowanie musicalem tancerz zauważył m.in. podczas premiery pierwszej polskiej rock opery „Amazonki i wikingowie” w Teatrze Roma.
– Za każdym razem jest nas coraz więcej, tych spektakli jest coraz więcej, ale to wszystko zawdzięczamy odtwórcom głównych ról – mówi Robert Kochanek.
Tancerz sam chętnie ogląda spektakle muzyczne, a jego ulubionym musicalem jest „Grease”. Kultowy dziś spektakl powstał w 1972 roku, a jego autorami byli Jim Jacobs i Warren Casey. Na jego podstawie sześć lat później nakręcono głośny film o tym samym tytule, z Olivią Newton-John oraz Johnem Travoltą w rolach głównych.
– Tam się dużo dzieje, partnerka, partner, jest fajna stylistyka, fajny ruch. Jest to taki chyba można powiedzieć mój styl, taki żywy – mówi Robert Kochanek.
Czytaj także
- 2025-08-04: Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje
- 2025-07-01: Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży
- 2025-06-18: Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
- 2025-05-06: Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny
- 2025-04-08: Eliza Gwiazda: Polskie hotele to już nie są te sprzed 10-15 lat. Nie ma takiej zachcianki, której pięciogwiazdkowe obiekty by nie spełniły
- 2025-03-05: Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu
- 2025-02-28: Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych
- 2025-02-27: Polskie produkty rolno-spożywcze za granicą drożeją. Eksporterzy tracą dotychczasowe przewagi kosztowe
- 2025-02-21: Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy
- 2024-12-02: W ostatnich miesiącach coraz więcej Polaków sięga po jabłka. Konsumpcja tych owoców jednak z roku na rok spada [DEPESZA]
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.