Newsy

Agnieszka Radwańska: Zawsze przykładałam wagę do zdrowego odżywiania. Po zakończeniu kariery sportowej nadal prowadzę zdrowy tryb życia

2020-02-07  |  06:24

Tenisistka przyznaje, że zawsze przykładała wagę do zdrowego odżywiania, zarówno przed i w czasie turniejów, jak i teraz,  już po zakończeniu kariery sportowej. Dieta nigdy nie kojarzyła jej się z wyrzeczeniami, ale zawsze oznaczała dobre nawyki żywieniowe, których nie pozbyła się do dziś. Agnieszka Radwańska została właśnie ambasadorką marki pieczywa chrupkiego Wasa.

– Zawsze podkreślam, że wszystko jest dla ludzi i nawet na zawodach też się czasami skusiłam na małe, kulinarne przyjemności. Jednak zdrowy tryb życia jest w dzisiejszych czasach bardzo ważny, w zasadzie dla każdego, nie tylko dla sportowca, ale też dla wszystkich ludzi w każdym wieku. Aktywność fizyczna i zdrowa dieta mogą zmienić wszystko. Również teraz, po zakończeniu sportowej kariery, dalej prowadzę zdrowy tryb życia – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Agnieszka Radwańska.

Jak zaznacza, nie ma problemów z alergiami i nietolerancją pokarmową, więc jej dieta jest bardzo urozmaicona, ale posiłki spożywa w takich ilościach, żeby to było dobre i zdrowe.

– Miałam to szczęście, że nawet jako sportowiec, nigdy nie musiałam zwracać uwagi na swoją wagę i ograniczać określonych produktów w diecie. Ale na pewno dobrym nawykiem, który wcielam w życie, było spożywanie regularnych posiłków i o dobrych porach. To zawsze było dla mnie priorytetem – zaznacza Agnieszka Radwańska.

Agnieszka Radwańska przyznaje, że zwraca również uwagę na skład produktów spożywczych. Szczególnie, kiedy próbuje czegoś nowego, ale mimo nastawienia na zdrowe odżywianie czerpie z jedzenia także dużo satysfakcji.

– Dieta musi kojarzyć się pozytywnie – dodaje. – Aby dobrze się czuć i nie męczyć ograniczeniami. Nie należy zmuszać się do jedzenia tego, czego się nie lubi. Dziś jest dostępnych tak wiele produktów, że można wybierać te, które zjada się z przyjemnością.

Agnieszka Radwańska została właśnie ambasadorką marki Wasa. Tenisistka będzie firmować materiały promocyjne i aktywnie uczestniczyć w kampaniach marketingowych. Jak sama przyznaje marka Wasa towarzyszy jej niemal od zawsze, a zalety pieczywa zdążyła już poznać i docenić zarówno podczas sportowej kariery, jak również po jej zakończeniu.

– Wasa nigdy nie była mi obca, zawsze była w moim domu, bo bardzo ją lubię – mówi Agnieszka Radwańska. – Bardzo się z tego cieszę, że zostałam ambasadorką marki Wasa, ponieważ jestem po prostu wielką fanką tych produktów. Pieczywo chrupkie cenię za skład, za to, że jest lekkie, że nawet po obfitym posiłku nie obciąża żołądka. To jest przede wszystkim świetna przekąska na słono, na słodko, o każdej porze dnia.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.