Newsy

Dziś Narodowy Dzień Sportu. W programie treningi z gwiazdami, m.in. M. Czerkawskim czy M. Pudzianowskim

2013-10-26  |  07:00
Dziś obchodzimy Narodowy Dzień Sportu. Z tej okazji w całej Polsce odbędą się setki darmowych treningów dla fanów sportu, którzy chcieliby się podszkolić pod okiem doświadczonych sportowców. Organizatorzy chcą zarazić aktywnością fizyczną jak najwięcej Polaków.

Narodowy Dzień Sportu będzie obchodzony w największych miastach Polski. Do projektu przystąpiły ośrodki sportu, kluby fitness, siłownie, szkoły tańca, jogi, sztuk walki, baseny i kluby sportowe. Jednym z ambasadorów Narodowego Dnia Sportu  jest Mariusz Czerkawski. Dziś, na małym lodowisku na Torwarze poprowadzi treningi przygotowane z myślą o sportowcach amatorach.

– Dużo hokejowych rzeczy będzie się działo. Zaprosiłem do współpracy mojego przyjaciela Wojciecha Tkacza, też byłego reprezentanta, olimpijczyka, syna słynnego bramkarza Andrzeja Tkacza, który w 76' powstrzymał Związek Radziecki w Katowicach. Będziemy starać się przybliżyć techniki jazdy na łyżwach, trzymania kija i nie tylko – powiedział Czerkawski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Uczestnicy Narodowego Dnia Sportu będą mogli również uczestniczyć w treningach prowadzonych m.in. przez Michała Żewłakowa, Macieja Szczęsnego, Mariusza Pudzianowskiego oraz Iwonę Guzowską. Nie wszystkie treningi są darmowe - zajęcia z Mariuszem Pudzianowskim kosztują 40 zł, a z Iwoną Guzowską i Mariuszem Czerkawskim po 20 zł. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.