Newsy

Stylista fryzur gwiazd Kajetan Góra planuje niekonwencjonalną imprezę w swoim atelier

2014-02-18  |  06:40
W pierwszą rocznicę otwarcia swojego warszawskiego atelier Kajetan Góra planuje zorganizować nietypową imprezę. Szczegóły na razie są trzymane w tajemnicy. Znany stylista fryzur zdradza tylko, że będzie ona wpisywać się w jego akcję walki z rasizmem i nietolerancją, a zaproszenia dostanie niewielkie grono. Góra już nie raz pokazał, że trzeba przełamywać bariery. W tym sezonie  jego fryzury ślubne prezentują modelki różnej narodowości.

Ambasadorkami atelier Kajetana Góry są Aleksandra Szwed, Julia Kuczyńska (Maffashion) i Dominika Ostałowska. W ubiegłym roku na otwarciu salonu w Warszawie pojawiły się  tłumy gwiazd. Warunek był jeden: wszyscy musieli być ubrani na biało. Teraz stylista chce zorganizować bardziej kameralną imprezę.

–  W tym roku w planach jest organizacja imprezy, która ma mocny wydźwięk fryzjerski, a nie celebrycki jak było na ostatnim otwarciu. Jedyne, co mogę zdradzić to, że ograniczone grono będzie zaproszone na tę imprezę i będzie bardzo niekonwencjonalne. I mam nadzieję, że każda osoba, która tam się pojawi, będzie to wspominała i będzie chciała dostać zaproszenie w przyszłym roku – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Kajetan Góra.

Kajetan Góra nie chce natomiast potwierdzić informacji, że dostał propozycję, by zasiąść w honorowej loży świata fryzjerstwa.

Tego nie powiem. Tu na pewno się uprę, że nie powiem. Niestety zrobiłem się przesądny. Jak tylko się chwaliłem, to nic mi nie wychodziło – mówi Kajetan Góra.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.