Newsy

Syn Majki Jeżowskiej przygotowuje płytę z jej piosenkami w zupełnie nowej odsłonie

2015-10-06  |  06:55

To będzie dość nietypowy projekt, oparty na różnych moich piosenkach, ale w interpretacji artystów z alternatywnej sceny muzycznej – zdradza Majka Jeżowska. Wokalistka podkreśla, że na taki pomysł wpadł jej syn Wojtek, który jest reżyserem i producentem. Wcześniej produkował on teledyski mamy m.in. do utworu „Chcę z Tobą spędzić święta”,  wykonywanego w duecie z zespołem De Mono.

Majka Jeżowska zdradza, że nagrania trwają już od jakiegoś czasu, ale twórcy nie śpieszą się, bo chcą, żeby wszystko było dopracowane w najmniejszym szczególe.

Wojtek przygotowuje projekt oparty na moich piosenkach, do którego zaprasza muzyków i ludzi nie z mainstreamu, ale z alternatywnej sceny muzycznej, więc może to być bardzo ciekawe. To jest jego oryginalny pomysł sprzed kilku lat i właściwie już kilka nagrań jest zrobionych. Nie spieszymy się, bo nic nas nie goni. Chodzi o to, żeby to było fajne i spontaniczne i żeby w tym projekcie byli ludzie, którym dzieciństwo kojarzy się z moją osobą – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Majka Jeżowska.

Wojtek Jeżowski jest reżyserem i właścicielem firmy producenckiej, która m.in. przygotowuje filmy reklamowe dla międzynarodowych sieci sklepów i restauracji. Wciągnęła go również branża muzyczna, ale zamiast występować na scenie, woli stać w cieniu i produkować teledyski.

Wojtek naprawdę świetnie montuje, świetnie słyszy, ma fajne poczucie obrazu. Dla mnie również zrobił kilka klipów. Bałam się tego, że będzie mnie krytykował na planie przy swoich kolegach, ale był bardzo grzeczny. Już kilka razy pracowaliśmy i nie było konfliktów. Konflikty są raczej w czterech ścianach. Jak nikt nie słucha, nie widzi, to tam czasem sobie ostro powiemy swoje zdania – mówi Majka Jeżowska.

Jeżowska wspomina, że syn od najmłodszych lat przejawiał zdolności muzyczne. Choć nie poszedł w jej ślady i nie występuje na scenie, to czasem lubi sobie pomuzykować.

Chodził na lekcje gry na fortepianie, potem chciał grać na gitarze, potem sobie wynalazł lekcje grania na perkusji. Zawsze ciągnęło go do tego, żeby zajmować się muzyką, ale nie miał cierpliwości i brakowało mu konsekwencji. Natomiast w tym roku wrzucił na YouTube swoje nagranie, gra na gitarze i śpiewa piosenkę Eda Sheerana. Byłam w szoku, kiedy zobaczyłam, jak fajnie śpiewa, bo nie słyszałam go dawno. Mama, żeby posłuchać syna, musi wejść na YouTube – dodaje Majka Jeżowska.

Wojtek Jeżowski zasłynął dzięki filmowi „There is a city”, w którym pokazał obchody godziny W w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Trwająca niespełna półtorej minuty produkcja błyskawicznie stała się hitem internetu, obejrzało ją już ponad 4 mln widzów.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.