Mówi: | Tatiana Okupnik |
Funkcja: | wokalistka |
Tatiana Okupnik o nowej płycie: To przełomowy album. Najlepszy w mojej karierze
Nad brzmieniem trzeciego albumu Okupnik pracował Michał Przytuła (wcześniej tworzył dla Reni Jusis i Kayah). Do współpracy wokalistka zaprosiła również Janusza Onufrowicza, który pomógł napisać jej teksty.
– Poczułam potrzebę, aby tym razem zaśpiewać szczerze o emocjach po polsku. To było największe wyzwanie. „Bliznę” uznaję za przełomowy album, patrząc na to, jak pracowałam nad tekstami i w studiu. Pierwszy raz śpiewałam tak, aby odbiorca skupił się na przekazie, a nie na wokalnych ozdobnikach. Wydaję mi się, że teksty dzięki temu bardziej trafiają do słuchaczy – stwierdza Okupnik.
Wokalistka uważa również, że jej najnowsze dzieło jest najlepszym albumem w dotychczasowej karierze.
– Jeżeli miałabym wybrać najlepszą płytę spośród moich poprzednich dokonań, zarówno tych z zespołem, jak i solowych, to zdecydowanie postawiłabym na „Bliznę”. Słucham jej z niezwykłym spokojem, bo wiem, że była wyzwaniem i dużo mnie kosztowała. Ale wiem, że jest to dobry album, bo nie ma na nim żadnej ściemy – dodaje artystka.
Płytę „Blizna” promował teledysk do utworu tytułowego z udziałem Tatiany Okupnik. Wokalistka zszokowała widzów, występując w nim całkowicie nago. Album zaraz po premierze znalazł się na 14. miejscu Oficjalnej Listy Sprzedaży Związku Producentów Audio Video (ZPAV) – OLiS.
Czytaj także
- 2024-12-04: Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
- 2024-02-27: W centralnych dzielnicach Warszawy brakuje biur do wynajęcia. W budowie jest najmniej powierzchni biurowej od 14 lat
- 2024-02-02: Deweloperzy nieco wyhamowują inwestycje w nowe magazyny. Wskaźnik pustostanów znacznie wzrósł
- 2024-01-22: Sektor powierzchni handlowych zdominowany przez małe obiekty. Do 2026 roku nie otworzy się żadna nowa, duża galeria
- 2023-10-09: Unijne rozporządzenie dotyczące infrastruktury ładowania aut elektrycznych wejdzie w życie już w 2024 roku. Polska będzie mieć ekstremalnie mało czasu na wdrożenie zmian
- 2023-09-29: Jeden z największych koncernów tytoniowych zwiększa inwestycje w Polsce do 1,3 mld dol. Rozwinie fabrykę nowatorskich wyrobów tytoniowych koło Łodzi
- 2023-07-11: Tatiana Sosna-Sarno: Zawsze lubiłam ryzykować, miałam w życiu kilka firm. Kiedy nie grałam, to odzywały się we mnie smykałki biznesowe
- 2022-11-09: Łódź chce mocniej inwestować w efektywność energetyczną budynków mieszkalnych. Łódzcy studenci wspólnie z duńskimi ekspertami opracują plany modernizacji
- 2022-09-28: Opracowywany przez Polaków kompozyt może zrewolucjonizować lotnictwo. Lekki, wytrzymały materiał będzie pracował w ekstremalnie wysokich temperaturach
- 2021-12-03: Nowy start w biznesie. Będzie wsparcie dla przedsiębiorców, którzy musieli zamknąć swoje firmy
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.