Newsy

Grażyna Wolszczak zagra w politycznej komedii w Teatrze Kamienica

2014-05-13  |  06:20
Spektakl „Miłość i polityka” w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza będzie kolejną propozycją w repertuarze stołecznego Teatru Kamienica. To lekka komedia Pierre’a Sauvila – francuskiego autora, który z przymrużeniem oka wprowadza widza w zakamuflowany świat polityki. W rolach głównych wystąpią Grażyna Wolszczak, Violetta Arlak i dyrektor teatru – Emilian Kamiński.

„Miłość i polityka” to polityczno-erotyczna farsa, pełna zabawnych i zaskakujących dialogów. Grażyna Wolszczak, która gra jedną z głównych ról, podkreśla, że mimo francuskiego rodowodu tę satyrę łatwo dopasować również do polskich realiów.

Tak jak sam tytuł wskazuje, rzecz się dzieje w sferach ministerialnych. Lekka satyra na polityków, na szczęście francuskich. Ale oko bardzo jest skierowane w kierunku właśnie Polski – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Grażyna Wolszczak, aktorka.

W komedii Sauvila intryga zawiązana jest wokół ministra sprawiedliwości, który dopuścił się defraudacji, oraz posła z tej samej partii, który chce w sprytny sposób wykorzystać pazerność i nieuczciwość kolegi. Szantażuje go więc różnymi dokumentami, a w zamian za milczenie chce spędzić z jego żoną upojny tydzień na Gwadelupie.

Bardzo fajna obsada – Emilian Kamiński, który gra skorumpowanego ministra, Viola Arlak. A ja gram sekretarkę pana ministra, byłą agentkę służb specjalnych – mówi Grażyna Wolszczak.

Premierę spektaklu zaplanowano na wrzesień.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.