Mówi: | Dominika Gwit |
Funkcja: | aktorka, dziennikarka |
Jesienią Dominika Gwit wystąpi w dwóch premierowych spektaklach teatralnych
W lecie aktorkę czeka zaledwie 10 dni wypoczynku, pozostałą część wakacji spędzi bowiem w pracy. Gwiazda przygotowuje dwie jesienne premiery teatralne. Nie żałuje jednak braku dłuższego urlopu, zapewnia bowiem, że kocha swoją pracę, a na scenie czuje się jak ryba w wodzie.
Dominika Gwit twierdzi, że rzadko może sobie pozwolić na spontaniczne wyjazdy. Zdarza jej się jednak znaleźć czas na oderwanie się od obowiązków zawodowych i spędzenie kilku dni na odpoczynku. W maju udało się jej spędzić tydzień u mamy nad polskim morzem, na początku czerwca wyjeżdża natomiast do miejscowości Huta na Podlasiu.
– To taki czas spontanu, pomiędzy programem a próbami mam troszeczkę czasu. 10 dni pod Suwałkami, nad pięknymi jeziorami, a później praca, intensywna praca – mówi Dominika Gwit agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Pozostałe miesiące lata gwiazda spędzi w pracy, przygotowuje bowiem dwie premiery teatralne na jesień. Nie narzeka jednak na brak dłuższego urlopu, uwielbia bowiem to, co robi w życiu zawodowym. Uważa też, że przeżywa obecnie dobry okres pod względem zawodowym.
– Kocham teatr, zresztą każdy aktor na scenie czuje się jak ryba w wodzie i po to żyje, żeby o tej 19:00 kilka razy w tygodniu kurtyna poszła w górę – mówi Dominika Gwit.
Aktorka twierdzi, że już cieszy się na czekające ją premiery. Ma nadzieję, że zbliżająca się jesień będzie dla niej bardzo owocnym czasem.
Czytaj także
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-09-24: Firmy dostosowują biura do nowych realiów na rynku pracy. Coraz częściej są miejscem spotkań i budowania relacji
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-09-16: Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-09-12: Sektor kosmiczny potrzebuje nowych pracowników. To szansa dla młodych inżynierów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.