Newsy

Jesienią Dominika Gwit wystąpi w dwóch premierowych spektaklach teatralnych

2017-06-06  |  06:41

W lecie aktorkę czeka zaledwie 10 dni wypoczynku, pozostałą część wakacji spędzi bowiem w pracy. Gwiazda przygotowuje dwie jesienne premiery teatralne. Nie żałuje jednak braku dłuższego urlopu, zapewnia bowiem, że kocha swoją pracę, a na scenie czuje się jak ryba w wodzie.

Dominika Gwit twierdzi, że rzadko może sobie pozwolić na spontaniczne wyjazdy. Zdarza jej się jednak znaleźć czas na oderwanie się od obowiązków zawodowych i spędzenie kilku dni na odpoczynku. W maju udało się jej spędzić tydzień u mamy nad polskim morzem, na początku czerwca wyjeżdża natomiast do miejscowości Huta na Podlasiu. 

– To taki czas spontanu, pomiędzy programem a próbami mam troszeczkę czasu. 10 dni pod Suwałkami, nad pięknymi jeziorami, a później praca, intensywna praca – mówi Dominika Gwit agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Pozostałe miesiące lata gwiazda spędzi w pracy, przygotowuje bowiem dwie premiery teatralne na jesień. Nie narzeka jednak na brak dłuższego urlopu, uwielbia bowiem to, co robi w życiu zawodowym. Uważa też, że przeżywa obecnie dobry okres pod względem zawodowym.

– Kocham teatr, zresztą każdy aktor na scenie czuje się jak ryba w wodzie i po to żyje, żeby o tej 19:00 kilka razy w tygodniu kurtyna poszła w górę – mówi Dominika Gwit.

Aktorka twierdzi, że już cieszy się na czekające ją premiery. Ma nadzieję, że zbliżająca się jesień będzie dla niej bardzo owocnym czasem.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.