Newsy

Tom Grabowski: W programie „40 kontra 20” można znaleźć miłość. Daje okazję do poznania wielu wspaniałych kobiet

2022-04-12  |  06:21

Do programu „40 kontra 20” Tom Grabowski poszedł z nadzieją, że znajdzie w nim swoją drugą połowę. Jak przyznaje, był spragniony miłości i dlatego też postanowił skorzystać z okazji do poznania kilkunastu interesujących kobiet w różnym wieku. Mężczyzna zapewnia, że metryka się nie liczy, jego serce skradnie ta kobieta, która po prostu będzie miała w sobie wewnętrzny urok.

Tom Grabowski to jeden z dwóch singli, którzy pojawią się w drugiej edycji randkowego show „40 kontra 20”. Mężczyzna nie musiał się długo zastanawiać, dlaczego warto wziąć udział właśnie w takim programie.

– Jeżeli jesteś singlem i szukasz miłości, a ten program dawał ci taką okazję do poznania tylu wspaniałych kobiet i do znalezienia miłości swojego życia, jak można było nie skorzystać? – mówi agencji Newseria Lifestyle Tom Grabowski.

Jego zdaniem miłość można znaleźć w każdym miejscu, bo jeśli między dwiema osobami naprawdę zaiskrzy, to ani okoliczności, ani otoczenie nie mają znaczenia. Tym samym uczestnik programu „40 kontra 20” przekonuje, że w takim telewizyjnym show również jest szansa na poznanie wartościowej kobiety. Kiedy zamieszkali w luksusowej willi na Krecie, wcale nie przeszkadzały mu kamery i światła jupiterów, skupił się bowiem na realizowaniu swojego celu i zaimponowaniu kobietom, które poznał.

– Oczywiście, że w takim programie można znaleźć miłość, kilkadziesiąt dni razem, 24 godziny na dobę. Z miłością jest tak, że kogoś poznajesz i od razu klika, od razu jest chemia. Spędziliśmy razem dużo czasu i choć było bardzo dużo kamer, to ja przyzwyczaiłem się do nich chyba po pięciu minutach. Później ich już nie widziałem i nie czułem – mówi Tom Grabowski.  

Jak zaznacza, nie szuka kobiety wedle jakiegoś klucza. Nie zakłada z góry, jaka to konkretnie musi być osoba. Wygląd ma drugorzędne znaczenie, najważniejszy jest charakter i wyjątkowa nić porozumienia.

– Nie mam ściśle określonego ideału, musi być oczywiście to najważniejsze, ta chemia. Ale na pewno to musi być inteligentna, mądra, fajna, z dobrym sercem osoba – dodaje uczestnik programu.

Tom Grabowski jest właścicielem agencji nieruchomości i aktorem reklamowym. Ma także doświadczenie w modelingu i z sukcesami startował w konkursach na Mistera Polski. O względy kobiet będzie walczył z Tomkiem Zarzyckim, Misterem Polski z 2018 roku.

Program „40 kontra 20” będzie miał premierę późną wiosną na antenie TVN7.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.