Newsy

Tomasz Jacyków projektantem. Stworzy debiutancką kolekcją ubrań.

2013-10-07  |  11:05

Tomasz Jacyków, którego pierwsza książka zdobyła status bestsellera, a linia torebek zaprojektowanych dla marki Franco Bellucci zyskuje świetne recenzje, planuje swoją debiutancką kolekcję ubrań. Jak zapowiada zamierza kontynuować ingerencję w styl Polek.

 – W tej chwili chcę się skupić na fantastycznych ubraniach dla Polek, które zamierzam za sekundę wypuścić na rynek. Skoro tyle mówię, że jest niedobrze, to chcę pokazać jak może być lepiej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylista przygotowuje dwie linie ubrań – jedną charakteryzującą się limitowaną ilością sztuk, odważnymi fasonami i tkaninami, drugą – klasyczną, w której znajdziemy propozycje proste, możliwe do aranżowania w rozmaitych stylizacjach.

– Chciałbym zaproponować Polkom takie ubrania, że jak się będą ubierały u mnie, to zawsze cokolwiek nie wyjmą z szafy, to będzie dobrze – mówi stylista.

To zdecydowanie dobry czas dla Tomasza Jacykowa. Jego metamorfozy w programie "Moda Polska" w "Dzień Dobry TVN" cieszą się ogromną popularnością. Nic dziwnego zatem, że także rozwijająca temat debiutancka książka "O elegancji i obciachu Polek i Polaków "znika" z półek księgarni w błyskawicznym tempie.

Jakiś czas temu stylista otrzymał propozycję zaprojektowania linii toreb dla marki Franco Bellucci. Kolekcja akcesoriów w stylu unisex zdobyła świetne recenzje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.