Mówi: | Barbara Kryńska |
Firma: | Converse |
Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu
Trampki kojarzone z wygodnym i niezobowiązującym stylem opanowały nie tylko ulice, ale również biura i salony. W nadchodzącym sezonie wiosna/lato sportowe obuwie pojawią się w ekstrawaganckim wydaniu. Najmodniejsze będą tkaniny barwione marmurkowo oraz trampki na koturnach.
Sportowa klasyka z nutką nonszalancji widoczna jest m.in. w nowej kolekcji Converse. Podążając za ogólnoświatowymi trendami, marka powiększa ofertę o bardziej ekstrawaganckie modele.
– Kolekcja wiosna/lato 2014 jest przede wszystkim uderzeniem kolorów. To propozycja zabawy barwami, by upiększać otaczający świat. Będzie to możliwe dzięki urozmaiconej kolorystyce, nietypowym designie oraz rodzaju materiału – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Kryńska z firmy Converse.
Główną nowością jest technika marmurkowego barwienia tkanin, z których szyje się trampki. Do tej pory wykorzystywano ją w produkcji jeansów, które cieszą się sporą popularnością już od kilku sezonów.
– Linia Tie-Dye składa się z butów w odcieniach fioletu, amarantu i błękitu. Dostępne są zarówno modele wysokie – za kostkę, oraz niskie. Dla pań, które chciałyby dodać sobie kilka centymetrów przygotowano platformy, czyli ukryte koturny. Oprócz tego w kolekcji nie zabraknie sezonowych kolorów, takich jak soczyste zielenie, pomarańcze oraz nowe odcienie żółtego, a także pastelowych barw, sprawiających wrażenie lekko wytartych – dodaje Barbara Kryńska.
Ci, którzy stawiają na jeszcze bardziej oryginalne i indywidualne rozwiązania, mogą wybrać obuwie z dodatkowymi wzorami.
– Dla osób pragnących się wyróżnić najlepsze będą oryginalne nadruki, fotografie oraz tak zwane stickersy, czyli naklejki. Takie obuwie sprawdzi się nie tylko w klasycznych zestawieniach z dżinsami czy letnimi sukienkami, lecz także w eleganckich stylizacjach, z garniturem włącznie. Wszystko zależy od kreatywności – opowiada ekspertka.
Pierwsze Conversy pojawiły się w sprzedaży w 1908 roku. Buty przeznaczone początkowo dla koszykarzy przypadły do gustu setkom osób, łącznie z gwiazdami muzyki i filmu. Słynne trampki gościły na nogach m.in. Elvisa Presleya, Rihanny czy Dawida Bowie.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
- 2024-11-28: 1 grudnia nowa Komisja Europejska rozpoczyna prace. W składzie pierwszy raz komisarze ds. mieszkalnictwa oraz obronności
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.