Newsy

Łukasz Jakóbiak odkrywcą młodych talentów muzycznych

2013-10-08  |  10:30
Mówi:Łukasz Jakóbiak
Funkcja:prezenter
  • MP4

    Łukasz Jakóbiak, prowadzący internetowy program „20m2 Łukasza”, jest osobą, która zaprezentowała duet The Dumplings szerszej publiczności. Sam celebryta nie ukrywa, że pomoc w wypromowaniu formacji rozpoczęła falę zgłoszeń od zespołów, które „chcą zostać odkryte” przez niego.

     – Już po emisji teasera programu z zabrzańską formacją otrzymałem kilkadziesiąt maili z próbkami materiałów. Zresztą dostaję je w dalszym ciągu. Zdawałem sobie sprawę z czym może wiązać się emisja wywiadu z The Dumplings. Jednak świadomość, że mogę otrzymać masę wiadomości od najróżniejszych zespołów nie mogła sprawić, abym nie wyemitował odcinka z dwójką muzyków. Oni są genialni, naprawdę fenomenalni. Na nikogo się nie zamykam, odbieram wszystkie przychodzące do mnie materiały od młodych grup. Jeżeli coś mi się spodoba, to przesłuchuję i odpisuję – mówi Łukasz Jakóbiak.

    Prezenter stwierdza także, że nie ma sensu przypisywać mu roli mecenasa. Jego wkład w promowanie zespołu nie był aż tak duży, jak wszyscy sądzą. Niewielka pomoc jaką mógł zaoferować formacji to dopiero pierwszy krok w ich karierze.

    – Patrząc z mojej perspektywy, mogę stwierdzić, iż nie jest łatwo przebić się do mediów. Mi na początku nikt nie chciał pomóc. Musiałem radzić sobie sam. Wybicie się było ciężkim zadaniem, ale bardzo wiele mnie to nauczyło. Na pewno nie będzie tak, że będę prowadził tę dwójkę za rączkę przez całą karierę. Pomogłem im wejść w świat muzyki, pokazać się publiczności oraz wytwórniom. Oczywiście, doradzam im jeszcze w kilku sprawach, jednak nie można tego nazwać prowadzeniem zespołu – mówi Jakóbiak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Celebryta w dalszym ciągu nie szczędzi pochwał młodym wykonawcom.

    – Oni są niesamowici. Mają własny styl ubioru, wypowiadania się. Tworzą niepowtarzalną muzykę. Mam nadzieję, że trafią w dobre ręce – dodaje.

    The Dumplings to młody duet z Zabrza, w skład którego wchodzi Justyna Święs oraz Kuba Karaś. Ich wspólna przygoda z muzyką rozpoczęła się w 2011 roku, natomiast dwa lata później wydali swoją pierwszą demówkę. Dzięki zainteresowaniu mediów, zespół szybko zyskał popularność. 6 października mieli oni okazję dać swój pierwszy koncert na żywo podczas Warsaw Fashion Weekend.

    Więcej na temat
    Muzyka The Dumplings z koncertowym debiutem podczas Warsaw Fashion Weekend Wszystkie newsy
    2013-10-07 | 08:35

    The Dumplings z koncertowym debiutem podczas Warsaw Fashion Weekend

    W miniony weekend zabrzański duet The Dumplings dał swój pierwszy występ na żywo. Młody zespół zadebiutował na scenie Warsaw Fashion Weekend. W skład młodej formacji wchodzi Justyna

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

    Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

    Handel

    W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

    Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

    Podróże

    Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

    Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.