Mówi: | Dorota Soszyńska |
Funkcja: | współwłaścicielka i dyrektor kreatywna |
Firma: | Oceanic, Euro Fragrance |
Dorota Soszyńska: Jest bardzo duży odzew na mojego bloga. Jego prowadzenie sprawia mi dużo przyjemności
Dorota Soszyńska od dwóch lat prowadzi z córką bloga o tematyce lifestyle'owej. Przyznaje, że jest on dla niej nie tylko pasją, lecz także formą samorozwoju i poszerzenia horyzontów. Największą satysfakcję dają jej jednak pełne uznania listy od stałych czytelniczek.
Nasz Blog, prowadzony przez Dorotę i Nicole Soszyńskie, dostępny jest na stronie dorotasoszynska.com. Według autorek już kilka dni po premierze w 2012 roku, miał prawie 180 tys. odwiedzających. Obecnie bloga odwiedza od 6 do 8 tysięcy internautów miesięcznie. Dorota i Nicole Soszyńskie dzielą się z czytelnikami swoimi opiniami o kosmetykach, nowościami ze świata mody, własnymi osiągnięciami zawodowymi, a nawet informacjami z życia prywatnego.
– Jest to wielka frajda, dlatego że dzięki temu obserwuję codzienną rzeczywistości i dzielę się tym z innymi. Poza tym wydaje mi się, że mamy dużo do powiedzenia. Od 33 lat zajmuję się właśnie kosmetykami, moja córka zajmuje się modą. Skoro więc jest tak duże zainteresowanie tym, to warto pewnie takie rzeczy robić – mówi Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firmy Oceanic w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Dla Doroty Soszyńskiej prowadzenie bloga jest też formą poszerzania horyzontów i zdobywania wiedzy. Aby napisać tekst, musi bowiem przeczytać wiele artykułów na dany temat. Blog zmusza ją ponadto do pewnej systematyczność, którą Soszyńska bardzo ceni. Jak przyznaje, pasjonuje się fotografią, a aparat fotograficzny towarzyszy jej niemal cały dzień. Dzięki temu blog jest bogato ilustrowany własnoręcznie wykonanymi zdjęciami.
– Otaczający świat jest dla mnie wielką inspiracją do tworzenia nowych produktów, do tego, co robię w życiu, do kreowania swojego otoczenia. A poza tym myślę, że w przyszłości być może dla moich bliskich będzie to fantastyczna forma takiego żywego pamiętnika, do którego będą mogli sięgnąć i który będą mogli obejrzeć łącznie ze zdjęciami – mówi Dorota Soszyńska.
Bizneswoman przyznaje, że do stworzenia bloga zainspirowała ją praca. Chciała dzielić się z kobietami doświadczeniem swoim i swojej córki na rynku mody i kosmetyków. Cieszy ją pozytywny odbiór bloga, zwłaszcza pełne uznania listy od stałych czytelników.
– Jeżeli ludzie jeszcze chętnie to czytają, oglądają, a dostaję takie e-maile, jest to bardzo budujące. Nie tak dawno pewna dziewczyna napisała, że codziennie zaczyna dzień od oglądania mojego bloga, bo jest on piękny i ją inspiruje, bo wszystko o czym piszę, jest piękne. I ją to po prostu świetnie nastraja każdego dnia. Jak czytam takie rzeczy od ludzi, to tym bardziej wydaje mi się, że to, co robię, ma sens – mówi Dorota Soszyńska.
Dorota Soszyńska jest współwłaścicielką i dyrektorem kreatywnym firm Oceanic, która produkuje bardzo popularne wśród Polek kosmetyki z linii AA, oraz Euro Fragrance. Jej córka, Nicole Soszyńska, jest absolwentką architektury i właścicielką butiku Désir Paris. Sprowadziła do Polski takie ekskluzywne marki odzieżowe, jak Tara Jarmon i Gérard Darel.
Czytaj także
- 2024-07-19: Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
- 2024-06-12: Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2022-11-28: Dorota Goldpoint: Gwiazdom wraz z wiekiem trudno pogodzić się ze zmianami zachodzącymi w ich wyglądzie. Niektóre, jak Madonna, próbują w ekstremalny sposób zatrzymać czas
- 2022-11-21: Dorota Goldpoint: Dojrzałe Polki korzystają z medycyny estetycznej z dużym wyczuciem, natomiast młode dziewczyny tracą nad sobą kontrolę. Efektem są chociażby monstrualne, przeskalowane usta
- 2022-11-09: Dorota Goldpoint: W mojej pracowni powstały stylizacje na pogrzeb królowej Elżbiety II. Część przedstawicieli rodziny królewskiej nie zastosowała się do protokołu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.