Newsy

Natalia Klimas: im jestem starsza, tym częściej pokazuję się bez makijażu

2015-10-12  |  09:35

Aktorka nie ma oporów przed wychodzeniem z domu bez makijażu. Twierdzi, że pokazując światu swoją naturalną urodę, czuje się wolna i swobodna. Jeśli musi mieć na sobie makijaż wybiera delikatną wersję, której podstawą jest gładka, rozświetlona cera.

Natalia Klimas jest zwolenniczką lekkiego, naturalnego makijażu. Jego najważniejszym elementem jest świetlista cera podkreślona różem w delikatnym odcieniu. Aktorka nie przepada natomiast za mocnym podkreślaniem ust jej zdaniem ma zbyt bladą cerę do modnych w tym sezonie odcieni śliwek i brązów. Najbardziej jednak aktorka lubi chodzić bez makijażu.

– To jest takie uwalniające, nie wiem jak to inaczej powiedzieć. Jak możesz naprawdę z taką prawdziwą swoją buzią wyjść na ulicę – powiedziała Natalia Klimas agencji informacyjnej Newseria Lifestyle podczas 7. edycji Sephora Trend Report w warszawskiej Arkadii.

Aktorka uważa, że współczesne kobiety poddawane są terrorowi społecznemu. Zewsząd otrzymują komunikaty nakazujące im zawsze wyglądać perfekcyjnie przede wszystkim szczupło i młodo. Klimas nie przejmuje się tą presją i stara się jak najczęściej wychodzić z domu bez makijażu.

– Im jestem starsza, tym częściej mi się to zdarza, tym bardziej mam po prostu luz taki trochę ze sobą i jakiś taki dystans do siebie. To jest bardzo miłe uczucie i cały czas się tego uczę – mówi aktorka. 

Zdaniem Natalii Klimas wszystkie kobiety uczą się nie poddawać tej społecznej presji i wielu z wiekiem przychodzi to coraz łatwiej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.