Newsy

Rocznica salonu Bartka Janusza przy Wilczej w Warszawie

2013-10-18  |  12:50
Bartek Janusz - znany fryzjer i projektant - obchodzi pierwszą rocznicę otwarcia swojego kolejnego salonu. Przy ulicy Wilczej w Warszawie działa pracownia fryzjerska, która urządzana jest w stylu ekologicznym. Z okazji rocznicy, projektant zaprezentował swoją nową kolekcję, która zachwyciła obecne na pokazie gwiazdy - m.in. Grażynę Wolszczak, Natalię Siwiec i Monikę Richardson.

Kreacje Bartka Janusza pokochały już także Margaret, Magdalena Steczkowska czy Agnieszka Szulim. Z pozytywnego odbioru swoich kolekcji cieszy się sam projektant, dla którego moda, tak jak fryzjerstwo, to nieodłączny element życia.

 - Dużo się wydarzyło, bo przez 11 lat mojej kariery zawodowej stworzyłem już trzy salony. Ten trzeci był przypomnieniem tego pierwszego. Jest to taka pracownia fryzjerska, gdzie się wszyscy bawią. Ale najważniejsze było to, żeby stworzyć salon eko. Widzicie dużo drewna, wszystkie historie, które są na ścianach to są eko farby - tłumaczył projektant w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Bartek Janusz zdradził, że ekologia jest dla niego ważna już od jakiegoś czasu i stara się być proekologiczny także w swojej pracy - zarówno zajmując się fryzjerstwem, jak i projektując ubrania.

- Ekologia zrodziła się, kiedy obejrzałem program telewizyjny o tym jak ludzie dewastują świat. O tym jak my przy małych, prostych rzeczach potrafimy zniszczyć swoje życie. To jest wyrzucanie niepotrzebnych rzeczy, kupowanie małych rzeczy. To jest gdzieś taki mały sygnał - podsumował fryzjer i projektant.

Ekologiczny salon Bartka Janusza działa w Warszawie przy ulicy Wilczej 72.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.