Mówi: | Karina Zienkiewicz-Janiak |
Funkcja: | product manager |
Firma: | Delia Cosmetics |
Strobing i look w stylu Twiggy to hity makijażu na wiosnę 2016
Wiosną tego roku w makijażu króluje minimalizm. Wraca moda na makijaż typu make up no make up oraz oko w stylu Twiggy. Dominujące kolory to neutralne brzoskwinie, beże i odcienie kwiatu róży. Cera powinna być promienna i świeża – taki efekt zapewni nowa metoda modelowania, czyli strobing.
Romantyczna i naturalna – taka powinna być kobieta wiosną 2016 roku. Look ten można osiągnąć dzięki znów modnemu makijażowi typu make up no make up – jego podstawą jest promienna cera, delikatnie podkreślone usta i cienie do powiek w neutralnych kolorach. Panie, które cenią naturalność, ale nie wyobrażają sobie makijażu bez mocnych ust, mogą zdecydować się na czerwoną lub amarantową szminkę. Efekt świetlistej cery zapewni natomiast strobing – nowa technika modelowania twarzy, która zastąpiła konturowanie.
– Strobing był już hitem w poprzednim sezonie. Pod tym pojęciem kryje się rozświetlenie wypukłych części w twarzy, tylko że tym razem na wiosna i lato 2016 dodatkowo będzie modne rozświetlenie powieki, czyli wypukłej części, tej ruchomej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karina Zienkiewicz-Janiak, product manager Delia Cosmetics.
Bardzo modny będzie look hippy doll, inspirowany stylem modelki Twiggy, jednej z ikon mody lat 70. Jego podstawą są mocno wytuszowane rzęsy, zarówno górne, jak i dolne, oraz kreska w załamaniu powieki. Oczy pozostają centralnym punktem makijażu, a usta powinny być tylko delikatnie zaakcentowane. W zakresie kolorystyki dominować będą takie barwy, jak brzoskwinia, beże, brązy oraz róże.
– Modny będzie również makijaż ust w stylu lat 90. i tutaj królują odcienie czekoladowego brązu, beżu i naturalnego koloru skóry. Na powiekach także może się pojawić odcień turkusu. Jest to ciepły odcień, zwykle wpadający w kolor lazurowego morza – mówi Karina Zienkiewicz-Janiak.
Na paznokciach modne kobiety nosić powinny natomiast odcienie różu, czerwieni i fioletu. Hitem wiosennego manicure'u będzie też kolor kwarcowego różu, czyli jasnego, zimnego różu wpadającego w błękit. Bardzo modny będzie ponadto efekt holograficzny na paznokciach.
– Na czasie będą wciąż rozświetlacze na paznokciach. Wcześniej był to motyw syrenki, teraz jest to motyw odbicia lustrzanego, czyli takiego połamanego lustra – mówi Karina Zienkiewicz-Janiak.
Kształt paznokcia powinien być jak najbardziej naturalny. Najmodniejszy będzie klasyczny migdał.
Czytaj także
- 2024-12-13: PZU chce mocniej inwestować w sektor zdrowia i transformację energetyki. W strategii do 2027 roku zapowiada duże zmiany w strukturze grupy
- 2024-10-30: Wydatkowanie funduszy europejskich przez samorządy. Polska chce promować ten model w UE
- 2024-10-17: Wiele wyzwań polskiej prezydencji w UE. Jednym z kluczowym będą prace nad nowym budżetem
- 2024-09-17: Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP
- 2024-08-29: Większość młodych osób nie ma zaufania do polityków i poczucia sprawczości. Dużą rolę w podniesieniu poziomu zaangażowania może odegrać szkoła
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2023-10-06: Większość mieszkańców Europy Zachodniej żyje w permanentnym hałasie. Odpowiednia akustyka budynków pozwala uciec od niego w domach czy w pracy
- 2023-06-30: Michał Szczygieł: Myślę, że mój najnowszy singiel będzie hitem. Jesienią ukaże się druga płyta
- 2022-10-24: Sieć sklepów Pepco się zmienia. Do końca przyszłego roku zmodernizuje 1,8 tys. placówek
- 2022-06-21: Michał Żebrowski: Lata 90. to była moja młodość, moje marzenia i mój zryw w życie. Obserwowałem, jak Polska się zmienia z dnia na dzień
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.