Mówi: | Karina Zienkiewicz-Janiak |
Funkcja: | product manager |
Firma: | Delia Cosmetics |
Strobing i look w stylu Twiggy to hity makijażu na wiosnę 2016
Wiosną tego roku w makijażu króluje minimalizm. Wraca moda na makijaż typu make up no make up oraz oko w stylu Twiggy. Dominujące kolory to neutralne brzoskwinie, beże i odcienie kwiatu róży. Cera powinna być promienna i świeża – taki efekt zapewni nowa metoda modelowania, czyli strobing.
Romantyczna i naturalna – taka powinna być kobieta wiosną 2016 roku. Look ten można osiągnąć dzięki znów modnemu makijażowi typu make up no make up – jego podstawą jest promienna cera, delikatnie podkreślone usta i cienie do powiek w neutralnych kolorach. Panie, które cenią naturalność, ale nie wyobrażają sobie makijażu bez mocnych ust, mogą zdecydować się na czerwoną lub amarantową szminkę. Efekt świetlistej cery zapewni natomiast strobing – nowa technika modelowania twarzy, która zastąpiła konturowanie.
– Strobing był już hitem w poprzednim sezonie. Pod tym pojęciem kryje się rozświetlenie wypukłych części w twarzy, tylko że tym razem na wiosna i lato 2016 dodatkowo będzie modne rozświetlenie powieki, czyli wypukłej części, tej ruchomej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karina Zienkiewicz-Janiak, product manager Delia Cosmetics.
Bardzo modny będzie look hippy doll, inspirowany stylem modelki Twiggy, jednej z ikon mody lat 70. Jego podstawą są mocno wytuszowane rzęsy, zarówno górne, jak i dolne, oraz kreska w załamaniu powieki. Oczy pozostają centralnym punktem makijażu, a usta powinny być tylko delikatnie zaakcentowane. W zakresie kolorystyki dominować będą takie barwy, jak brzoskwinia, beże, brązy oraz róże.
– Modny będzie również makijaż ust w stylu lat 90. i tutaj królują odcienie czekoladowego brązu, beżu i naturalnego koloru skóry. Na powiekach także może się pojawić odcień turkusu. Jest to ciepły odcień, zwykle wpadający w kolor lazurowego morza – mówi Karina Zienkiewicz-Janiak.
Na paznokciach modne kobiety nosić powinny natomiast odcienie różu, czerwieni i fioletu. Hitem wiosennego manicure'u będzie też kolor kwarcowego różu, czyli jasnego, zimnego różu wpadającego w błękit. Bardzo modny będzie ponadto efekt holograficzny na paznokciach.
– Na czasie będą wciąż rozświetlacze na paznokciach. Wcześniej był to motyw syrenki, teraz jest to motyw odbicia lustrzanego, czyli takiego połamanego lustra – mówi Karina Zienkiewicz-Janiak.
Kształt paznokcia powinien być jak najbardziej naturalny. Najmodniejszy będzie klasyczny migdał.
Czytaj także
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-12-13: PZU chce mocniej inwestować w sektor zdrowia i transformację energetyki. W strategii do 2027 roku zapowiada duże zmiany w strukturze grupy
- 2024-10-30: Wydatkowanie funduszy europejskich przez samorządy. Polska chce promować ten model w UE
- 2024-10-17: Wiele wyzwań polskiej prezydencji w UE. Jednym z kluczowym będą prace nad nowym budżetem
- 2024-09-17: Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP
- 2024-08-29: Większość młodych osób nie ma zaufania do polityków i poczucia sprawczości. Dużą rolę w podniesieniu poziomu zaangażowania może odegrać szkoła
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2023-10-06: Większość mieszkańców Europy Zachodniej żyje w permanentnym hałasie. Odpowiednia akustyka budynków pozwala uciec od niego w domach czy w pracy
- 2023-06-30: Michał Szczygieł: Myślę, że mój najnowszy singiel będzie hitem. Jesienią ukaże się druga płyta
- 2022-10-24: Sieć sklepów Pepco się zmienia. Do końca przyszłego roku zmodernizuje 1,8 tys. placówek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.