Newsy

Stylista fryzur gwiazd Kajetan Góra planuje niekonwencjonalną imprezę w swoim atelier

2014-02-18  |  06:40
W pierwszą rocznicę otwarcia swojego warszawskiego atelier Kajetan Góra planuje zorganizować nietypową imprezę. Szczegóły na razie są trzymane w tajemnicy. Znany stylista fryzur zdradza tylko, że będzie ona wpisywać się w jego akcję walki z rasizmem i nietolerancją, a zaproszenia dostanie niewielkie grono. Góra już nie raz pokazał, że trzeba przełamywać bariery. W tym sezonie  jego fryzury ślubne prezentują modelki różnej narodowości.

Ambasadorkami atelier Kajetana Góry są Aleksandra Szwed, Julia Kuczyńska (Maffashion) i Dominika Ostałowska. W ubiegłym roku na otwarciu salonu w Warszawie pojawiły się  tłumy gwiazd. Warunek był jeden: wszyscy musieli być ubrani na biało. Teraz stylista chce zorganizować bardziej kameralną imprezę.

–  W tym roku w planach jest organizacja imprezy, która ma mocny wydźwięk fryzjerski, a nie celebrycki jak było na ostatnim otwarciu. Jedyne, co mogę zdradzić to, że ograniczone grono będzie zaproszone na tę imprezę i będzie bardzo niekonwencjonalne. I mam nadzieję, że każda osoba, która tam się pojawi, będzie to wspominała i będzie chciała dostać zaproszenie w przyszłym roku – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Kajetan Góra.

Kajetan Góra nie chce natomiast potwierdzić informacji, że dostał propozycję, by zasiąść w honorowej loży świata fryzjerstwa.

Tego nie powiem. Tu na pewno się uprę, że nie powiem. Niestety zrobiłem się przesądny. Jak tylko się chwaliłem, to nic mi nie wychodziło – mówi Kajetan Góra.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.