Newsy

Współpraca branży modowej i hotelarskiej. Pokazy projektantów przyciągają do hoteli coraz więcej gości

2017-03-13  |  06:44
Mówi:Sabina Bartyzel, dyrektor generalna, Mercure Kraków Stare Miasto

Dorota Goldpoint, projektantka mody

Monika Zamachowska, prezenterka

  • MP4
  • Pokazy mody są dla hoteli jednym ze sposobów promocji i przyciągania nowych klientów. Chodzi o to, by nowoczesne wnętrza kojarzyły się gościom nie tylko z noclegiem i żywieniem, lecz także z rozrywką i atrakcjami na wysokim poziomie. Dlatego sieć hoteli Mercure zdecydowała się na współpracę z polską projektantką Dorotą Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała ona swoją nową kolekcję na sezon wiosna/lato 2017.

    Oprócz podstawowej działalności hotele coraz częściej stawiają na organizowanie prestiżowych wydarzeń towarzyskich. To dla nich zarówno promocja, jak i okazja do zaproszenia  nowych klientów. 

     

    – W ubiegłym roku zainaugurowaliśmy projekt Mercure with Fashion. Pierwszy tego typu event odbył się w Warszawie. Drugi miał miejsce 8 marca w Krakowie – mówi agencji Newseria Lifestyle, Sabina Bartyzel, dyrektor generalna Mercure Kraków Stare Miasto. Hotele Mercure to nowoczesne i piękne wnętrza i taka jest też moda, którą chcemy firmować.

    W najbliższym czasie w ramach projektu Mercure with Fashion odbędą się kolejne pokazy –  w Mercure Gdańsk Stare Miasto oraz w Mercure Warszawa Grand.  

    – Współpracując z modą, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też pamiętamy o naszych gościach, bo dla nich to olbrzymia atrakcja. Jest wielu mieszkańców Krakowa, którzy bardzo często nas odwiedzają i współpracują z hotelem. Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży – podkreśla Sabina Bartyzel.

    Do udziału w projekcie została zaproszona projektantka Dorota Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2017 pt. „Siła wolności”.

    – Mercure Kraków Stare Miasto to hotel, który wyrasta z miłości do design i jest tego idealnym przykładem. Odnajdziemy tu mieszankę tradycji, historii, ale także nowoczesności.  Jest w nim wiele stylowych elementów – mówi Dorota Goldpoint, projektantka mody.

    – Podjęliśmy decyzję, że chcemy w ramach Mercure with Fashion współtworzyć takie wydarzenia, jak pokazy mody, które idealnie komponują się w naszych wnętrzach – podkreśla Sabina Bartyzel.

    Wśród gości Hotelu Mercure Stare Miasto w Krakowie, podczas pokazu można było spotkać między innymi Beatę Tadlę, Annę Powierzę, Olgę Kalicką, Sandrę Staniszewską, Katarzynę Galicę, Karolinę Chapko i Karinę Kunkiewicz. Wieczór poprowadziła Monika Zamachowska, a o choreografię zadbał Jarek Szado.

    – Hotel Mercure Stare Miasto w Krakowie jest absolutnym fenomenem na tle krakowskich hoteli, a przecież ich w tym mieście nie brakuje. Jest tu niezwykła atmosfera, która idealnie pasuje do  spotkań towarzyskich różnego formatu. Jestem zachwycona tym miejscem. Każdy kto często podróżuje, tak jak ja, chciałby w hotelu odpocząć i poczuć się jak w domu – podkreśla Monika Zamachowska, prezenterka.

     

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

    Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

    Media

    Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

    Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

    Edukacja

    Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

    Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.