Newsy

Współpraca branży modowej i hotelarskiej. Pokazy projektantów przyciągają do hoteli coraz więcej gości

2017-03-13  |  06:44
Mówi:Sabina Bartyzel, dyrektor generalna, Mercure Kraków Stare Miasto

Dorota Goldpoint, projektantka mody

Monika Zamachowska, prezenterka

  • MP4
  • Pokazy mody są dla hoteli jednym ze sposobów promocji i przyciągania nowych klientów. Chodzi o to, by nowoczesne wnętrza kojarzyły się gościom nie tylko z noclegiem i żywieniem, lecz także z rozrywką i atrakcjami na wysokim poziomie. Dlatego sieć hoteli Mercure zdecydowała się na współpracę z polską projektantką Dorotą Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała ona swoją nową kolekcję na sezon wiosna/lato 2017.

    Oprócz podstawowej działalności hotele coraz częściej stawiają na organizowanie prestiżowych wydarzeń towarzyskich. To dla nich zarówno promocja, jak i okazja do zaproszenia  nowych klientów. 

     

    – W ubiegłym roku zainaugurowaliśmy projekt Mercure with Fashion. Pierwszy tego typu event odbył się w Warszawie. Drugi miał miejsce 8 marca w Krakowie – mówi agencji Newseria Lifestyle, Sabina Bartyzel, dyrektor generalna Mercure Kraków Stare Miasto. Hotele Mercure to nowoczesne i piękne wnętrza i taka jest też moda, którą chcemy firmować.

    W najbliższym czasie w ramach projektu Mercure with Fashion odbędą się kolejne pokazy –  w Mercure Gdańsk Stare Miasto oraz w Mercure Warszawa Grand.  

    – Współpracując z modą, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też pamiętamy o naszych gościach, bo dla nich to olbrzymia atrakcja. Jest wielu mieszkańców Krakowa, którzy bardzo często nas odwiedzają i współpracują z hotelem. Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży – podkreśla Sabina Bartyzel.

    Do udziału w projekcie została zaproszona projektantka Dorota Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2017 pt. „Siła wolności”.

    – Mercure Kraków Stare Miasto to hotel, który wyrasta z miłości do design i jest tego idealnym przykładem. Odnajdziemy tu mieszankę tradycji, historii, ale także nowoczesności.  Jest w nim wiele stylowych elementów – mówi Dorota Goldpoint, projektantka mody.

    – Podjęliśmy decyzję, że chcemy w ramach Mercure with Fashion współtworzyć takie wydarzenia, jak pokazy mody, które idealnie komponują się w naszych wnętrzach – podkreśla Sabina Bartyzel.

    Wśród gości Hotelu Mercure Stare Miasto w Krakowie, podczas pokazu można było spotkać między innymi Beatę Tadlę, Annę Powierzę, Olgę Kalicką, Sandrę Staniszewską, Katarzynę Galicę, Karolinę Chapko i Karinę Kunkiewicz. Wieczór poprowadziła Monika Zamachowska, a o choreografię zadbał Jarek Szado.

    – Hotel Mercure Stare Miasto w Krakowie jest absolutnym fenomenem na tle krakowskich hoteli, a przecież ich w tym mieście nie brakuje. Jest tu niezwykła atmosfera, która idealnie pasuje do  spotkań towarzyskich różnego formatu. Jestem zachwycona tym miejscem. Każdy kto często podróżuje, tak jak ja, chciałby w hotelu odpocząć i poczuć się jak w domu – podkreśla Monika Zamachowska, prezenterka.

     

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Problemy społeczne

    Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

    Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.

    Media

    Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

    Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.