Newsy

Żaklina Ta Dinh: Nie stopowałam ani w ciąży, ani po ciąży. Jestem pracującą mamą, jest ciężko, ale da się

2022-11-04  |  06:16

Modelka jest mamą dziewięciomiesięcznej Liyi, ale jak podkreśla –  ani ciąża, ani wychowywanie niemowlaka nie skłoniły jej do zmiany stylu życia. Nadal pozostaje aktywna zawodowo, wzięła nawet udział w programie „Perfect Picture”, co wiązało się z wyjazdami z domu. Bycie w ciągłym biegu sprawiło jednak, że udało jej się szybko zrzucić zbędne kilogramy.

Modelka wspomina, że kiedy oczekiwała na narodziny swojego pierwszego dziecka, regularnie wypełniała swoje zobowiązania zawodowe i nie pozwalała sobie na żadne opóźnienia. Tak jest również teraz. Z przyjemnością podejmuje kolejne wyzwania, realizuje rozmaite projekty i stara się nie zawieść tych, którzy chcą z nią współpracować.

– Generalnie ja cały czas nie stopowałam ani w ciąży, ani po ciąży, ani teraz. Jestem pracującą mamą. Jest ciężko, ale da się – mówi agencji Newseria Lifestyle Żaklina Ta Dinh.

Modelka nie bierze urlopu macierzyńskiego, ale robi wszystko, by nie zaniedbywać ani swoich obowiązków domowych, ani zawodowych.

– Prywatnie skupiam się na mojej córci, na moich przyjaciołach, a zawodowo – teraz właśnie byłam w „Perfect Picture” i generalnie cały czas działam, również na swoim Instagramie – mówi.

Cieszy się również z tego, że dzięki dużej aktywności szybko udało jej się wrócić do formy sprzed ciąży. Teraz może znów poszczycić się szczupłą sylwetką.

– Starałam się. Jak byłam w ciąży, przytyłam 26 kilo i z rozmiaru XS doszłam do rozmiaru L, więc trzeba było troszeczkę czasu, żebym zgubiła tę wagę. Nie byłam codziennie na treningach, nie cisnęłam aż tak, ale gdzieś tam to zeszło – dodaje Żaklina Ta Dinh.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.