Newsy

Na rynku pojawiła się książka „Rewolucja z Marketing Automation”. To kompendium wiedzy o nowoczesnym marketingu

2016-10-28  |  06:35
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Książka „Rewolucja z Marketing Automation” to przewodnik po innowacyjnej technologii marketingu internetowego. Zawiera zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady zastosowań nowoczesnych rozwiązań w polskich przedsiębiorstwach. Adresowana jest do pracowników zajmujących się sprzedażą, zarówno tych początkujących, jak i starszych stażem. 

    Rewolucja technologiczna całkowicie zmieniła profil współczesnego konsumenta. Jest on bardziej świadomy swoich potrzeb i oczekiwań, wymagający i rozważny. Dzięki stałemu dostępowi do internetu i aplikacji mobilnych jest w stanie porównywać ceny, zdobywać opinie innych użytkowników sieci i na tej podstawie decydować o zakupie. Zmiana ta przedefiniowała jednocześnie rolę i sposób działania marketingu. Jej efektem jest automatyzacja marketingu, a więc technologia maksymalizowania zysków poprzez lepsze dostosowanie przekazu marketingowego do klienta. Jest to z jednej strony rozwiązanie pozwalające na gromadzenie danych o indywidualnych klientach firmy poprzez ślady, które zostawiają oni w sieci.

    – Jest to filozofia marketingu, której zastosowanie zmienia optykę pracy w dziale marketingu, która umożliwia transformację tego działu typowo kosztowego w kierunku działu, który faktycznie zaczyna budować wartość firmy poprzez wdrażanie różnego rodzaju procesów marketingowych – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Grzegorz Błażewicz, autor książki „Rewolucja z Marketing Automation”.

    Przewodnikiem po nowoczesnym marketingu online jest książka „Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data” wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN. Zawiera ona nie tylko teorię funkcjonowania innowacyjnego systemu marketingowego, lecz także jego praktyczne zastosowanie. Na ponad 250 stronach czytelnik znajdzie wiele przykładów wdrożenia poszczególnych rozwiązań w działających na polskim rynku przedsiębiorstwach. Książka podzielona jest trzy segmenty.

    – Pierwsza część to filozofia automatyzacji marketingu, druga część opowiada o tym, jak zarządzanie danymi zmienia te wszystkim znane tradycyjne techniki marketingowe, a ostatnia cześć jest poświęcona konkretnym przykładom, jak wykorzystywać te techniki w bieżącej operacyjnej działalności firmy – mówi Grzegorz Błażewicz.

    Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla osób zajmujących się marketingiem i sprzedażą. Mogą po nią sięgnąć zarówno początkujący pracownicy, jak i bardziej zaawansowani stażem, książka buduje bowiem wiedzę o marketing automation stopniowo: od zupełnych podstaw aż do innowacyjnych zastosowań. Autor twierdzi, że jego celem nie było wypełnienie luki w polskim systemie kształcenia, który uważa za przestarzały i mało efektywny. Kierował się raczej chęcią pokazania nowej, ciekawej technologii dla działów marketingu oraz wskazania problemów, z którymi miał do czynienia jako pracownik marketingu.

    To była moja też prywatna ambicja związana z tym, że ja przez 10 lat pracowałem w działach marketingu w firmach, życie tego działu marketingu poznałem od podszewki i jeszcze podczas mojej ostatniej pracy w korporacji zawiązaliśmy projekt zbudowania podobnego systemu i to okazało się w miarę ciekawym wdrożeniem – mówi Grzegorz Błażewicz.

    Autor książki to założyciel i prezes zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce platformy automatyzacji marketingu, z której korzysta obecnie 5 tys. firm w 40 krajach świata. Ma piętnastoletnie doświadczenie w branży marketingowej, zdobywane zarówno w polskich, jak i zagranicznych agencjach.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Prawo

    400 gmin w Polsce nie ma na swoim terenie apteki i sytuacja co roku się pogarsza. Samorządowcy apelują o zmiany w prawie

    W ciągu ostatnich kilku lat, od wejścia w życie przepisów Apteka dla Aptekarza, zamknięto ponad 2,2 tys. aptek w Polsce, a około 400 gmin nie posiada na swoim terenie apteki. Trzech na pięciu Polaków, aby kupić leki, musi się udać po nie do innej miejscowości. Sygnatariusze listu otwartego do minister zdrowia przygotowanego przez Koalicję „Na pomoc niesamodzielnym” apelują o zmianę priorytetów w legislacji dotyczącej rynku aptek. Wzywają też do podjęcia systemowych działań przeciwdziałających wykluczeniu zdrowotnemu ze względu na miejsce zamieszkania.

    Podróże

    Piotr Zelt: Na Święta Wielkanocne zamierzam wyjechać na narty w Alpy. Jak mam czas, to pracuję jako instruktor narciarski

    Tak samo jak w ubiegłym roku, tym razem aktor również planuje wykorzystać świąteczną przerwę w pracy na wyjazd na narty. Od biesiadowania z rodziną przy suto zastawionym wielkanocnym stole woli bowiem szusowanie na alpejskich stokach.

    Konsument

    Cykl życia smartfona jest coraz dłuższy. Mimo to większość Polaków chciałaby go wymieniać maksymalnie co dwa lata

    Cykl życia smartfonów w Polsce wyraźnie się wydłuża. Już 35 proc. Polaków używa swoich smartfonów ponad dwa lata – wynika z badania Smart Barometr opracowanego przez IQS dla bolttech. Jednocześnie jednak duża liczba osób chciałaby wymieniać smartfony częściej, nawet co roku. Dlatego kierunkiem rozwoju rynku mogą być elastyczne modele użytkowania, takie jak najem.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć