Mówi: | Barbara Kryńska |
Firma: | Converse |
Trampki na koturnach i obuwie barwione marmurkowo hitem nadchodzącego sezonu
Trampki kojarzone z wygodnym i niezobowiązującym stylem opanowały nie tylko ulice, ale również biura i salony. W nadchodzącym sezonie wiosna/lato sportowe obuwie pojawią się w ekstrawaganckim wydaniu. Najmodniejsze będą tkaniny barwione marmurkowo oraz trampki na koturnach.
Sportowa klasyka z nutką nonszalancji widoczna jest m.in. w nowej kolekcji Converse. Podążając za ogólnoświatowymi trendami, marka powiększa ofertę o bardziej ekstrawaganckie modele.
– Kolekcja wiosna/lato 2014 jest przede wszystkim uderzeniem kolorów. To propozycja zabawy barwami, by upiększać otaczający świat. Będzie to możliwe dzięki urozmaiconej kolorystyce, nietypowym designie oraz rodzaju materiału – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Kryńska z firmy Converse.
Główną nowością jest technika marmurkowego barwienia tkanin, z których szyje się trampki. Do tej pory wykorzystywano ją w produkcji jeansów, które cieszą się sporą popularnością już od kilku sezonów.
– Linia Tie-Dye składa się z butów w odcieniach fioletu, amarantu i błękitu. Dostępne są zarówno modele wysokie – za kostkę, oraz niskie. Dla pań, które chciałyby dodać sobie kilka centymetrów przygotowano platformy, czyli ukryte koturny. Oprócz tego w kolekcji nie zabraknie sezonowych kolorów, takich jak soczyste zielenie, pomarańcze oraz nowe odcienie żółtego, a także pastelowych barw, sprawiających wrażenie lekko wytartych – dodaje Barbara Kryńska.
Ci, którzy stawiają na jeszcze bardziej oryginalne i indywidualne rozwiązania, mogą wybrać obuwie z dodatkowymi wzorami.
– Dla osób pragnących się wyróżnić najlepsze będą oryginalne nadruki, fotografie oraz tak zwane stickersy, czyli naklejki. Takie obuwie sprawdzi się nie tylko w klasycznych zestawieniach z dżinsami czy letnimi sukienkami, lecz także w eleganckich stylizacjach, z garniturem włącznie. Wszystko zależy od kreatywności – opowiada ekspertka.
Pierwsze Conversy pojawiły się w sprzedaży w 1908 roku. Buty przeznaczone początkowo dla koszykarzy przypadły do gustu setkom osób, łącznie z gwiazdami muzyki i filmu. Słynne trampki gościły na nogach m.in. Elvisa Presleya, Rihanny czy Dawida Bowie.
Czytaj także
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-08-05: Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
- 2024-08-16: Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało
- 2024-06-12: Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz
- 2024-06-24: Przepisy dotyczące tzw. nowej żywności nie nadążają za tempem badań. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów opracowanych w laboratoriach
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.