Newsy

Zenek Martyniuk o swojej recepcie na sukces: Nie rozgraniczam gatunków muzycznych. Nagrywam piosenki, które wpadają w ucho

2020-07-17  |  06:10

Król disco polo zdradził swoją receptę na sukces – stara się nie dzielić gatunków na disco polo, rock czy muzykę biesiadną, tylko nagrywać piosenki z bardzo charakterystycznym refrenem, które wpadają w ucho. Wokalista od początku lipca jest gwiazdą najnowszej kampanii sieci sklepów MediaMarkt. Ma nadzieję, że melodia jego najbardziej rozpoznawalnego utworu – „Przez twe oczy zielone” – przekona konsumentów do skorzystania z oferty marki.

Piosenkarz przyznaje, że tworząc muzykę, nie zastanawia się nad gatunkami. Od początku zawodowej drogi priorytetem jest dla niego dostarczanie rozrywki – chce bawić tłumy i poprzez swoją twórczość poprawiać ludziom nastrój. Dlatego właśnie nie chce ograniczać się do konkretnego stylu.

– Nie rozgraniczam gatunków muzycznych, czy to jest muzyka disco polo, rockowa, reggae, czy muzyka biesiadna. Po prostu nagrywam piosenki, które łatwo wpadają w ucho, są melodyjne, z bardzo charakterystycznym, powtarzającym się refrenem, który śpiewa cała Polska – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Zenek Martyniuk.

Gwiazdor cieszy się niesłabnącą sympatią milionów Polaków. Niedawno premierę miał film biograficzny zatytułowany „Zenek” przedstawiający historię jego życia i kariery. Popularność przyniosły muzykowi występy w zespole Akcent, który działa z małymi przerwami od 1989 roku, ma na swoim koncie już 16 albumów i takie hity jak „Przekorny los” czy „Przez twe oczy zielone”. Od kilku lat muzyk jest na absolutnym topie polskiej muzyki rozrywkowej. Bywa regularnie gwiazdą największych wydarzeń rozrywkowych w kraju i jest stale obecny w mediach. Rozpoznawalność Zenka postanowiła wykorzystać sieć MediaMarkt, która zaprosiła wokalistę do współpracy w nowej kampanii reklamowej.

– Na melodię „Przez twe oczy zielone” śpiewam różne przyśpiewki, które mają w humorystyczny sposób zaprosić wszystkich klientów do skorzystania z oferty sieci sklepów MediaMarkt – wskazuje Zenek Martyniuk.

Król disco polo będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z oferty produktów i usług sieci. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się na początku lipca w mediach społecznościowych. Do tej pory na kanale YouTube obejrzało go już ponad 700 tys. osób, a całkowity zasięg kampanii przekroczył już 2,5 mln użytkowników.

– Bardzo się cieszę, że moje piosenki są popularne i właśnie głównie na melodii utworu „Przez twe oczy zielone” opiera się cała reklama tych produktów – mówi piosenkarz. – Mam nadzieję, że MediaMarkt skorzysta na tej popularności.

Na specjalne życzenie klientów MediaMarkt Zenek Martyniuk pojawi się w kilku sklepach sieci, gdzie spotka się z fanami. Pierwsze takie spotkanie odbędzie się w sklepie MediaMarkt w Białymstoku w sobotę, 18 lipca o godz. 16.00. Piosenkarz będzie podpisywał swój album „Ja gnam przed siebie”, który jest w ofercie sieci.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

J. Jelonek i O. Kubiak: Po ślubie za granicą w świetle polskiego prawa dalej będziemy niewidoczni. Walczymy o traktowanie na równi z parami heteroseksualnymi

W lipcu uczestnicy programu „Azja Express” ogłosili w mediach społecznościowych swoje zaręczyny. Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak planują teraz ślub, ale jak podkreślają, nie brakuje sytuacji, w których wręcz zderzają się ze ścianą. Zależy im bowiem na odpowiednim uregulowaniu kwestii prawnych związanych z zawarciem małżeństwa, dziedziczeniem wspólnego majątku i uzyskiwaniu informacji o stanie zdrowia partnera. Mężczyźni zaznaczają, że ich historia jest nie tylko romantyczną opowieścią o miłości, ale także odzwierciedleniem wyzwań, z jakimi zmagają się osoby homoseksualne w Polsce.

Media

Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę

Kultowy program „Must Be the Music” powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Jedyną osobą, która pozostała ze starego składu tego popularnego show, jest Maciej Rock. Prezenter cieszy się, że ten wartościowy projekt został reaktywowany, bo debiutowało w nim wiele gwiazd. Z kolei Dawid Kwiatkowski ma nadzieję, że sprawdzi się w roli jurora i nowa edycja też przyciągnie przed ekrany wielu widzów.

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej sięgamy po rzadkie i trudne dzieła sprzed wieków. Chcemy zaprezentować widzom najwyższy kunszt

– Sukcesy Warszawskiej Opery Kameralnej to sukcesy całego zespołu. Każde ogniwo musi pracować na najwyższych obrotach i na najwyższym poziomie – podkreśla Alicja Węgorzewska. Dyrektor WOK wyjątkowo skutecznie działa na rzecz przywracania niezwykłych dzieł barokowych na scenę i zaprasza do współpracy nietuzinkowych artystów. W obliczu rosnącej dominacji sztucznej inteligencji i rewolucji technologicznej stara się udowodnić, że klasyka nie tylko przetrwała próbę czasu, ale i zyskała nową jakość. Efektem pracy wielu osób są nieprzeciętne produkcje, profesjonalnie zarejestrowane i odnoszące sukcesy na międzynarodowych konkursach.