Newsy

Zenek Martyniuk o swojej recepcie na sukces: Nie rozgraniczam gatunków muzycznych. Nagrywam piosenki, które wpadają w ucho

2020-07-17  |  06:10

Król disco polo zdradził swoją receptę na sukces – stara się nie dzielić gatunków na disco polo, rock czy muzykę biesiadną, tylko nagrywać piosenki z bardzo charakterystycznym refrenem, które wpadają w ucho. Wokalista od początku lipca jest gwiazdą najnowszej kampanii sieci sklepów MediaMarkt. Ma nadzieję, że melodia jego najbardziej rozpoznawalnego utworu – „Przez twe oczy zielone” – przekona konsumentów do skorzystania z oferty marki.

Piosenkarz przyznaje, że tworząc muzykę, nie zastanawia się nad gatunkami. Od początku zawodowej drogi priorytetem jest dla niego dostarczanie rozrywki – chce bawić tłumy i poprzez swoją twórczość poprawiać ludziom nastrój. Dlatego właśnie nie chce ograniczać się do konkretnego stylu.

– Nie rozgraniczam gatunków muzycznych, czy to jest muzyka disco polo, rockowa, reggae, czy muzyka biesiadna. Po prostu nagrywam piosenki, które łatwo wpadają w ucho, są melodyjne, z bardzo charakterystycznym, powtarzającym się refrenem, który śpiewa cała Polska – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Zenek Martyniuk.

Gwiazdor cieszy się niesłabnącą sympatią milionów Polaków. Niedawno premierę miał film biograficzny zatytułowany „Zenek” przedstawiający historię jego życia i kariery. Popularność przyniosły muzykowi występy w zespole Akcent, który działa z małymi przerwami od 1989 roku, ma na swoim koncie już 16 albumów i takie hity jak „Przekorny los” czy „Przez twe oczy zielone”. Od kilku lat muzyk jest na absolutnym topie polskiej muzyki rozrywkowej. Bywa regularnie gwiazdą największych wydarzeń rozrywkowych w kraju i jest stale obecny w mediach. Rozpoznawalność Zenka postanowiła wykorzystać sieć MediaMarkt, która zaprosiła wokalistę do współpracy w nowej kampanii reklamowej.

– Na melodię „Przez twe oczy zielone” śpiewam różne przyśpiewki, które mają w humorystyczny sposób zaprosić wszystkich klientów do skorzystania z oferty sieci sklepów MediaMarkt – wskazuje Zenek Martyniuk.

Król disco polo będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z oferty produktów i usług sieci. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się na początku lipca w mediach społecznościowych. Do tej pory na kanale YouTube obejrzało go już ponad 700 tys. osób, a całkowity zasięg kampanii przekroczył już 2,5 mln użytkowników.

– Bardzo się cieszę, że moje piosenki są popularne i właśnie głównie na melodii utworu „Przez twe oczy zielone” opiera się cała reklama tych produktów – mówi piosenkarz. – Mam nadzieję, że MediaMarkt skorzysta na tej popularności.

Na specjalne życzenie klientów MediaMarkt Zenek Martyniuk pojawi się w kilku sklepach sieci, gdzie spotka się z fanami. Pierwsze takie spotkanie odbędzie się w sklepie MediaMarkt w Białymstoku w sobotę, 18 lipca o godz. 16.00. Piosenkarz będzie podpisywał swój album „Ja gnam przed siebie”, który jest w ofercie sieci.

Czytaj także

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Handel

Sieci handlowe i producenci żywności wycofują jaja z chowu klatkowego. Już co trzecie opakowanie jaj pochodzi z chowów alternatywnych

Niemal 75 proc. Polaków negatywnie ocenia hodowlę klatkową. Podobny odsetek uważa, że firmy powinny publicznie informować o postępach w wycofywaniu jaj klatkowych. W ślad za rosnącą świadomością społeczną firmy coraz częściej rezygnują ze sprzedaży jaj od kur w klatkach. Do końca 2023 r. 161 firm działających w Polsce, w tym wszystkie największe sieci sklepów, zobowiązało się wycofać jaja klatkowe, a ponad 39 proc. z nich wdrożyło już swoje zobowiązania w życie – wynika z raportu Stowarzyszenia Otwarte Klatki i Fundacji Alberta Schweitzera.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja coraz bliższa ludzkiemu sposobowi przyswajania wiedzy. Naukowcy opracowali model, który uczy się języka tak jak dzieci

Naukowcy z Uniwersytetu Nowojorskiego opracowali model uczenia maszynowego, który naśladuje sposób, w jaki dzieci uczą się języka. Wykorzystując nagrania wideo i audio rejestrowane z perspektywy małego dziecka, model z powodzeniem nauczył się dopasowywać słowa do odpowiadających im obrazów. Wysoka, dwukrotnie większa niż w przypadku dużo większych modeli skuteczność pozwala przypuszczać, że jesteśmy bliscy zrozumienia tego, w jaki sposób dzieci zaczynają rozumieć język i go używać. Dotychczas poruszaliśmy się w obszarze niepotwierdzonych, a jedynie uprawdopodobnionych teorii.