Mówi: | Zosia Ślotała |
Funkcja: | stylistka |
Zosia Ślotała: stroje ciążowe można później nosić jako oversize'owe
Ubrania z ciążowe mogą służyć młodym mamom także po porodzie. Zdaniem Zosi Ślotały z powodzeniem można je nosić jako wciąż modne ubrania oversize'owe. Stylistka uważa, że na czas ciąży nie trzeba kupować wielu nowych ubrań – wystarczy kilka umiejętnie zestawionych z już posiadanymi strojami.
Zofia Ślotała przez cały okres ciąży zachwycała świetnym wyglądem, a na swoim blogu pokazywała ciekawe, zgodne z najnowszymi trendami stylizacje dla przyszłych mam. Stylistka nie ukrywa jednak, że w Polsce dość trudno kupić ładne stroje dla ciężarnych kobiet.
– Dla kobiet w ciąży rzeczywiście jest trudno, aczkolwiek teraz dosyć dużo sieciówek ma ubrania dla kobiet w ciąży – mówi Zofia Ślotała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Stylistka uważa jednak, że kobiety powinny traktować ciążę jako okres przejściowy. W związku z tym wymienianie całej garderoby nie jest konieczne. Wystarczy kupić kilka nowych ubrań i umiejętnie zestawiać je ze sobą lub ze strojami, które już się ma.
– To są rzeczy, które możemy później nosić jako oversize'owe bądź też przerobić na mniejsze i wytaliować – mówi Zofia Ślotała.
Na blogu stylistka prowadziła także cykl poświęcony modzie dla najmłodszych. Prezentowała w nim marki produkujące odzież dla dzieci oraz przedstawiała propozycje konkretnych stylizacji. Ślotała przyznaje, że jak każdej mamie, zdarza się jej kupić drogie, markowe ubrania dla córki, choć stara się zachować w tym umiar.
– Nie ubieram jej w markowe ubrania i codziennie w coś innego, dlatego że dzieci brudzą się, jak jedzą. Córka teraz wchodzi w fazę, kiedy sama zaczyna jeść rękami, więc dzisiaj było pierwszy raz podane spaghetti z pomidorami i miała na sobie fartuszek, który całą ją zakrył, żeby się nie ubrudziła – mówi Zofia Ślotała.
Stylistka urodziła swoje pierwsze dziecko – córeczkę Ranię Konstancję – w czerwcu 2015 roku. Ojcem dziewczynki jest muzyk Kamil Haidar.
Czytaj także
- 2025-06-05: Już pięciolatki interesują się pieniędzmi. Wakacje to dobry moment na edukację finansową
- 2025-05-27: Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami
- 2025-05-23: Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy
- 2025-05-28: UE przywraca ograniczenia handlowe z Ukrainą. Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram
- 2025-06-06: Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać
- 2025-05-28: Więcej mieszkań może powstawać na gruntach Skarbu Państwa. Trwa zagospodarowywanie 800 ha
- 2025-05-15: Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
- 2025-05-07: Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
- 2025-05-07: PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut. Producenci mogą uniknąć wysokich kar
- 2025-04-25: Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.