Newsy

Zosia Ślotała: stroje ciążowe można później nosić jako oversize'owe

2016-05-23  |  06:45

Ubrania z ciążowe mogą służyć młodym mamom także po porodzie. Zdaniem Zosi Ślotały z powodzeniem można je nosić jako wciąż modne ubrania oversize'owe. Stylistka uważa, że na czas ciąży nie trzeba kupować wielu nowych ubrań – wystarczy kilka umiejętnie zestawionych z już posiadanymi strojami.

Zofia Ślotała przez cały okres ciąży zachwycała świetnym wyglądem, a na swoim blogu pokazywała ciekawe, zgodne z najnowszymi trendami stylizacje dla przyszłych mam. Stylistka nie ukrywa jednak, że w Polsce dość trudno kupić ładne stroje dla ciężarnych kobiet.

– Dla kobiet w ciąży rzeczywiście jest trudno, aczkolwiek teraz dosyć dużo sieciówek ma ubrania dla kobiet w ciąży – mówi Zofia Ślotała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylistka uważa jednak, że kobiety powinny traktować ciążę jako okres przejściowy. W związku z tym wymienianie całej garderoby nie jest konieczne. Wystarczy kupić kilka nowych ubrań i umiejętnie zestawiać je ze sobą lub ze strojami, które już się ma.

– To są rzeczy, które możemy później nosić jako oversize'owe bądź też przerobić na mniejsze i wytaliować – mówi Zofia Ślotała.

Na blogu stylistka prowadziła także cykl poświęcony modzie dla najmłodszych. Prezentowała w nim marki produkujące odzież dla dzieci oraz przedstawiała propozycje konkretnych stylizacji. Ślotała przyznaje, że jak każdej mamie, zdarza się jej kupić drogie, markowe ubrania dla córki, choć stara się zachować w tym umiar.

– Nie ubieram jej w markowe ubrania i codziennie w coś innego, dlatego że dzieci brudzą się, jak jedzą. Córka teraz wchodzi w fazę, kiedy sama zaczyna jeść rękami, więc dzisiaj było pierwszy raz podane spaghetti z pomidorami i miała na sobie fartuszek, który całą ją zakrył, żeby się nie ubrudziła – mówi Zofia Ślotała.

Stylistka urodziła swoje pierwsze dziecko – córeczkę Ranię Konstancję – w czerwcu 2015 roku. Ojcem dziewczynki jest muzyk Kamil Haidar.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.