Newsy

Zosia Ślotała: w Mediolanie czerpałam inspiracje do swojej pracy

2013-10-03  |  11:35
Zosia Ślotała, podczas pobytu na Mediolańskim Tygodniu Mody, zbierała pomysły do swojego nowego programu w stacji TVN. Stylistka przyznała, że za każdym razem, kiedy bywa na imprezie, jest pod wielkim wrażeniem osób, które tam spotyka.

– Ludzie, którzy tam zjeżdżają są tak kreatywni,  potrafią tak bawić się modą, zestawiać ze sobą rzeczy, że że ja bym w życiu na to nie wpadła –
 mówi Zosia Ślotała

Dlatego młoda gwiazda pilnie śledziła wszystkie pokazy i notowała spostrzeżenia.

Te wszystkie elementy potem zbieram razem i mam nadzieję, że uda mi się je przełożyć na moją pracę, którą tutaj wykonuję – mówi Zosia Ślotała. –  Dlatego ja zawsze wszystkim powtarzam, że warto podróżować, warto wyjeżdżać żeby właśnie czerpać te inspiracje i potem po swojemu to wszystko interpretować.

Stylistka zdradziła, że do Mediolanu ma wielki sentyment, bo przez trzy lata tam mieszkała, kiedy studiowała stylizację i kostiumologię w Istituto Europeo di Design.

To są zawsze piękne wspomnienia – powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Od września Zosię Ślotałę możemy oglądać w cyklu reportaży dla „Dzień Dobry TVN", gdzie stylistka wciela się w przewodniczkę mody i odwiedza pracownię młodych projektantów, a także przedstawia własne stylizacje.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.