Mówi: | Magda Gessler |
Funkcja: | restauratorka |
Magda Gessler: seks jest fantastyczną metodą na urodę
Jesienią na antenie TVN Food Network zadebiutuje nowy program Magdy Gessler. Znana restauratorka będzie w nim uczyć Polaków jak gotować, by dobrze wyglądać i cieszyć się seksem.
Magda Gessler jest właścicielką kilku warszawskich restauracji, stałą felietonistką dwóch popularnych tygodników, jurorką programu kulinarnego „MasterChef”, oraz gospodynią magazynu „Kuchenne rewolucje”. Obecnie do swoich obowiązków zawodowych dołożyła rolę ambasadorki nowego kanału TVN Food Network. Gwiazda twierdzi, że kocha swoją pracę i to właśnie jej zawdzięcza pogodne nastawienie do życia.
– Ćwiczę mózg, ciężko pracuję, robię to, co kocham – to jest receptą na mój wesoły wygląd, nie wiem, czy dobry, w każdym razie jest mi bardzo dobrze – mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle i dodaje: – Seks jest fantastyczną metodą na urodę.
Restauratorka została również gospodynią programu „Sexy kuchnia”, w którym będzie przekonywać Polaków, że gotowanie może być zmysłową czynnością. Pokaże, jak przyrządzać potrawy, by cieszyć się dobrym zdrowiem, urodą i udanym życiem erotycznym. Nauczy też kobiety poruszania się po kuchni w odpowiedni sposób.
– Będą to przepisy i sposób, w jaki się gotuje, w jaki kobieta się rusza, żeby kuchnia była sensualna, ciekawa i smaczna. Aby potem można było uprawiać seks w sposób lajtowy – mówi Magda Gessler.
Program „Sexy kuchnia” zadebiutuje na antenie TVN Food Network już jesienią 2017 roku.
Czytaj także
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-09-26: Magda Bereda: Udział w „Tańcu z gwiazdami” to był ciężki czas. Nie mam do nikogo żadnego żalu za oceny, choć czasami były za bardzo krytyczne
- 2024-09-18: Magda Bereda: Boję się o moich znajomych z Wrocławia. Dostali ostrzeżenie, że może ich zalać
- 2024-09-24: Firmy dostosowują biura do nowych realiów na rynku pracy. Coraz częściej są miejscem spotkań i budowania relacji
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
- 2024-09-16: Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.