Newsy

Magda Gessler: seks jest fantastyczną metodą na urodę

2017-06-14  |  06:33

Jesienią na antenie TVN Food Network zadebiutuje nowy program Magdy Gessler. Znana restauratorka będzie w nim uczyć Polaków jak gotować, by dobrze wyglądać i cieszyć się seksem.

Magda Gessler jest właścicielką kilku warszawskich restauracji, stałą felietonistką dwóch popularnych tygodników, jurorką programu kulinarnego „MasterChef”, oraz gospodynią magazynu „Kuchenne rewolucje”. Obecnie do swoich obowiązków zawodowych dołożyła rolę ambasadorki nowego kanału TVN Food Network. Gwiazda twierdzi, że kocha swoją pracę i to właśnie jej zawdzięcza pogodne nastawienie do życia.

– Ćwiczę mózg, ciężko pracuję, robię to, co kocham – to jest receptą na mój wesoły wygląd, nie wiem, czy dobry, w każdym razie jest mi bardzo dobrze mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle i dodaje: – Seks jest fantastyczną metodą na urodę.

Restauratorka została również gospodynią programu „Sexy kuchnia”, w którym będzie przekonywać Polaków, że gotowanie może być zmysłową czynnością. Pokaże, jak przyrządzać potrawy, by cieszyć się dobrym zdrowiem, urodą i udanym życiem erotycznym. Nauczy też kobiety poruszania się po kuchni w odpowiedni sposób.

– Będą to przepisy i sposób, w jaki się gotuje, w jaki kobieta się rusza, żeby kuchnia była sensualna, ciekawa i smaczna. Aby potem można było uprawiać seks w sposób lajtowy mówi Magda Gessler. 

Program „Sexy kuchnia” zadebiutuje na antenie TVN Food Network już jesienią 2017 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.